Anastasia Soare nu știa ce o să-i rezerve soarta atunci când a plecat din România, în SUA, în căutarea unei vieți mai bune decât cea pe care o ofereau comuniștii.
Ajunsă pe continentul american, Anastasia Soare s-a angajat la un salon de cartier, cosmeticiană. Cu o idee genială și multă ambiție, Anastasia Soare a inventat machiajul pentru sprâncene și a pornit o linie de produse unice la acel moment: pudre, șabloane și perii special concepute pentru a contura perfect această zonă a feței.
Treptat, românca s-a făcut remarcată și în rândul marilor vedete. A devenit preferata lui Oprah Winfrey și a familiei Kardashian. De asemenea, compania ei „Anastasia Beverly Hills” a ajuns în scurt timp un brand gigant, iar asta a transformat-o într-o veritabilă milionară.
Anastasia Soare este acum pe lista scurtă a celor invitați la cele mai luxoase și exclusiviste evenimente din lumea showbizului de top.
Zilele trecute, ea a participat la un eveniment de prezentare și lansare a celebrului brand de lux Louis Vuitton. Cu această ocazie, ea a arătat românilor care o urmăresc pe rețelele sociale ce înseamnă apogeul opulenței.
Milionara a admirat gențile de zeci de mii de euro bucata, accesoriile încrustate cu pietre prețioase și a luat cina cu cele mai importante personalități din industria modei. Toate într-un loc constuit și amenajat de la zero de celebrul brand, un loc transformat într-o grădină feerică.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook