O postare de un site de shopping online din China a stârnit un val de ironii după ce o umbrelă a brandului de lux Gucci, realizată în colaborre cu compania Adidas, a fost scoasă la vânzare cu 1.700 de dolari. Umbrela are un mâner foarte frumos, din lemn, sculptat în forma literei G, iar materialul reia repetitiv siglele celor două branduri asociate.
Prețul ar fi justificat, având în vedere că e un produs de lux, menit să apere de ploaie, după cum au anunțat reprezentanții mărcilor. Doar că ea nu este impermeabilă. Ceea ce o transformă într-o perfectă umbrelă de soare. Inițial, postarea descria produsul ca fiind o umbrelă de ploaie, dar în urma reacțiilor venite din partea publicului, numele acesteia a fost schimbat simplu în „umbrelă”, scrie Bloomberg.
De altfel, și cele două branduri, au ținut să repare ulterior greșeala, și au transmis că umbrela e utilă pentru a proteja de razele soarelui. Creatorii spun că produsul poate fi folosit perfect pentru prticiparea la evenimente de modă. Reprezentanții Adidas și Gucci nu au putut fi contactați pentru a clarifica situația, mai scrie sursa citată.
Un utilizator al site-ului de vânzări Weibo, a citat, într-un comentariu la postrea cu umbrela, sloganul de egalitate al preşedintelui chinez Xi, spunând că astfel de produse nu sunt destinate „oamenilor de rând”. Dincolo de toate, China rămâne o piață importantă pentru marile firme internaționale.
Adidas x Gucci Collection
Adidas are o istorie de colaborări cu marile branduri de modă, precum Prada și designerul japonez Yohji Yamamoto. Anul acesta a venit timpul ca Gucci să încorporeze cele trei dungi. Potrivit celor de la Adidas, acest viitor proiect, Adidas x Gucci Collection „combină moștenirea și codurile creative ale celor două mărci”.
View this post on Instagram
Colecția și-a făcut debutul pe podium la Milano Fashion Week 22. O varietate de pălării, corsete, pelerine, blazere cu piept dublu, adidași cu toc au fost împodobite cu monograme Gucci, logo-ul Trefoil și logo-uri co-branded. Estetica vintage a mărcii face cea mai mare parte a muncii, în timp ce The Three Stripes apare din când în când.
View this post on Instagram
Ca întotdeauna, brandul de îmbrăcăminte sportivă oferă casei de modă cu care se asociază libertate creativă în ceea ce privește designul și prezentarea produselor, scrie Fashionfinest.com. Paleta de culori a constat în principal din nuanțe de violet regal, roșu aprins, verde cu paiete și roșu lucios. Nu este o coincidență faptul că numele prezentării de modă a fost „Exquisite Gucci”. Acesta s-a ridicat la înălțimea așteptărilor și, încă o dată, nu i-a dezamăgit pe fani.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook