Nepoata Prințesei Diana a devenit fata de aur a modei

Nepoata Prințesei Diana a devenit fata de aur a modei
În timp ce nepoata Prințesei Diana este numită ambasadorul global al mărcii Dolce & Gabbana, un expert povestește cum a transformat evidențele regale și frumusețea clasică în contracte a căror cifră ajunge la un milion de lire sterline pe an. Doamnelor și domnilor, nu puteți decât să o admirați pe Lady Kitty Spencer!

Iată cum a devenit nepoata Prințesei Diana fata de aur a modei. Lady Kitty Spencer tocmai a fost anunțată ca Ambasador Global pentru brandul de lux Dolce & Gabbana. 500.000 de lire sterline pe an, imediat după semnarea contractului, este suma pe care o va câștiga potrivit unui expert în branding.

În vârstă de 29 de ani, nepoata Prințesei Diana a moștenit pasiunea mătușii sale pentru modă. Ea este de asemenea ambasador pentru marca de bijuterii Bvlgari. Potrivit aceluiași expert, ar putea câștiga un total de până la 1 milion de lire sterline pe an din toate contractele sale cu mărcile de modă pe care le promovează.

„Pentru un astfel de rol de ambasador, ea ar putea sa câștige o jumătate de milion de lire sterline”, a comentat Nick Ede un „guru” al PR-ului. „Nu numai că Kitty este o femeie frumoasă, dar are legătură cu Diana și o moștenire aristocratică care promovează mărcile și le asociază imediat cu rafinamentul și eleganța”, scrie Daily Mail, citând același expert.

Cine este Lady Kitty Spencer

Kitty este fiica fostului model britanic, Victoria Aitken, și a lui Charles Spencer, fratele mai mic al Prințesei Diana.
Într-o fotografie în care poate fi văzută purtând o rochie neagră și bijuterii din aur, ea scrie: „Sunt cu adevărat onorată să fiu ambasadorul D&G. Mulțumesc, Domenico și Stefano, pentru oportunitatea de a fi imaginea D&G. Sunt foarte încântată de amintirile pe care le vom construi împreună! Sper să va fac mândri”.

Domenico Dolce și Stefano Gabbana au comentat: „Suntem încântați să o primim pe Kitty în marea noastră familie. Carisma și strălucirea ei ne-au izbit imediat. Să o vedem purtând creațiile noastre și să le interpreteze în stilul ei, este întotdeauna un sentiment extraordinar pentru noi”.

Cum a devenit nepoata Prințesei Diana fata de aur a modei

Și expertul în branding, Nick Ede, consideră că Lady Kitty Spencer, devenind noua imagine D&G, nu este doar o mișcare excelentă pentru brand, ci și pentru întreaga ei carieră. „Marca este sinonimă cu luxul și stilul”, a mai spus el.

Kitty Spencer se mândrește cu 520.000 de urmăritori pe Instagram, unde postează fotografii care prezintă cariera ei de model, plină de farmec, dar și viață ei socială strălucitoare. Unul din aceste momente strălucitoare a fost ziua căsătoriei prințului Harry și a prințesei Meghan la Capela Sf. Gheorghe, Castelul Windsor, pe 19 mai 2018. Acolo apare îmbrăcată într-o rochie personalizată de la Dolce & Gabbana, cu detalii florale pictate manual.

În 2017, Kitty și-a făcut debutul pe podium pentru D&G la Milano ca parte a campaniei lor „Millennials”. De atunci a apărut în diferite pictoriale ale revistelor Vogue Japonia sau Elle Russia.

Lady Kitty a apărut în prima sa campanie publicitară pentru D&G alături de Sabrina Percy și Frankie Herbert. De asemenea, a participat la spectacolul „Secret and Diamond” al casei de modă italiene în timpul Săptămânii Modei de la Milano.

Lady Kitty Spencer a crescut în Africa de Sud, studiind psihologie, politică și engleză la Universitatea din Cape Town. Ea este în relații foarte bune cu William și Harry și este un ambasador al „Centrepoint” o asociație care se ocupa de soarta tinerilor fără adăpost aflată sub patronajul Prințului William.

Sursa foto: Instagram

Exclusiv. Vedeta care a dat numele celebrelor genți Hermès și istoria „paporniței” ei