Pentru ca Ene să vină pe la gene și în vreme de caniculă, aveți acum la îndemână cele mai bune sfaturi.

Cum să dormiți pe timp de caniculă. Sfaturi cu eficiență maximă

Cel mai important lucru, spun oamenii de știință, pentru a avea un somn odihnitor pe caniculă este să știți să potriviți temperatura în cameră. Iar acesta trebuie să fie între 16-21 grade Celsius. Vă este de un real ajutor ca înainte de a adormi, să faceți un masaj cu o cremă cu aloe vera, care trebuie păstrată la frigider.

Introduceți cearșafurile în congelator

Nu, nu e o glumă. Pe călduri sufocante, specialiștii vă sfătuiesc să introduceți lenjeria pentru câteva minute în congelator. Atenție! Lenjeria se pune într-o pungă de plastic, apoi se pune în congelator. Puteți opta doar pentru pijamale, efectul este același.

Nu consumați la cină prea multe proteine

Vă este util să aveți lângă pat o sticlă cu apă rece și, din când în când, să pulverizați pe față și pe gât. De asemenea, spun oamenii de știință, e important ca la cină să consumați cât mai puține proteine. Potrivit expertului în somn, Dave Gibson, aceasta poate să vă încălzească corpul, datorită creșterii ratei metabolice. Dar înainte de culcare puteți consuma alimente picante. Acest lucru vă va face să transpirați, iar astfel corpul se va răci.

Exercițiile fizice se fac doar dimineața

Pe vreme de caniculă, e important de știut că e bine ca orice exercițiu fizic să se facă doar dimineața, atunci când afară e răcoare. Iar pentru dușul de seară nu e indicat să fie folosită apă fierbinte, ci doar călduță. Nu folosiți în schimb apă rece. Când mergeți la somn opriți toate dispozitivele electrice din dormitor, pentru că acestea emit căldură. Înainte de a intra în pat, clătiți cu apă rece încheieturile mâinilor.

Sursă foto: exquis, farmacia ta

Oana Zăvoranu vrea să se facă „țâță de mâță”. Ce urmează să îmbunătățească la ea

 

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp