Dietă de urgență. Scapi de kilogramele în plus în mai puțin de o săptămână

Dietă de urgență. Scapi de kilogramele în plus în mai puțin de o săptămână
Ai nevoie de mai puțin de o săptămână ca sa intri în formă. O dietă strictă, dar diversificată, te ajută să rezolvi problema. Nu trebuie decât să respecți regulile.

Acest regim alimentar te va ajută să pierzi câteva kilograme în doar 5 zile.  Vei fi cu 3 kilograme mai ușoară dacă respecți regulile regimului. Ideea e să nu trișezi și să faci exacvt cum scrie în listă.

În perioada dietei e de la sine înțeles că vei începe și alte tabieturi sănătoase. Vei bea minim 2 litri de apă pe zi și vei începe să faci sport. E suficientă și o plimbare mai alertă, odată la două zile, dacă ești ”începător”. Altfel alergatul sau mersul la sala de fitness nu au de ce să lipsească din program.

În dietă de urgență vei avea parte de multe fructe și legume, corpul fiind astfel perfect vitaminizat. În legătură cu lichidele, ideal e consumul apei plate sau al ceaiului neîndulcit.


Ce pastile îi dă nevasta miliardarului de 89 de ani ca să o lase gravidă?

O actriță de la Hollywood, ocrotită de instanță împotriva soțului mafiot


Prima zi

Mic dejun: o salată de crudități cu 100 de grame de brânză de vaci fără grăsime. Un măr (gustare)

Prânz: supă cremă de legume sau o supă normală de legume. Plus 100 de grame de grătar de pui și câteva frunze de salată

Cină: o salată de fructe cu: mere, pere și fructe de pădure, plus o jumătate de banană

Ziua a doua

Mic dejun: un iaurt mic, 50 grame de brânză fără grăsime și o mâna de cereale integrale Prânz: friptură de vită la grătar/cuptor cu o salată verde

Cină: din nou salată de fructe Dietă de urgență.

Ziua a treia

Mic dejun: 2 ouă fierte și o salată de castraveți cu puțin suc de lămâie

Prânz: supă crema de linte și 100 de grame carne de curcan cu o salată verde

Cină: 2 kiwi și 2 mere

Ziua a patra

Mic dejun: omletă cu 100 de grame de brânză de vaci fără grăsime, salată de roșii

Prânz: supă de legume și o salată de crudități, cu roșii

Cină: o banană și un măr

Ziua  a cincea

Mic dejun: un iaurt mic, câteva fructe de pădure, o felie de pâine integrală

Prânz: legume înăbușite și pui la grătar/cuptor (100 grame)

Cină: mere cu puțină scorțișoară.

Sursa foto: Pixabay