Exclusiv. Ce decizie a luat Mihaela Rădulescu în legătură cu vaccinul anti-COVID-19

Exclusiv. Ce decizie a luat Mihaela Rădulescu în legătură cu vaccinul anti-COVID-19
Având în vedere că vaccinarea anti-COVID-19 începe, încet, în toată lumea, și că, oficial, ia startul și în România pe 27 decembrie, inclusiv vedetele se poziționează pro sau contra. Unul  din cele mai neobișnuite puncte de vedere a fost transmis, luni, de Mihaela Rădulescu.

Încă de la izbucnirea pandemiei, vedeta de televiziune a pus umărul la popularizarea măsurilor necesare pentru protejarea sănătății oamenilor. Poate vă amintiți, că în perioada de lockdown distribuia deseori pe paginile sale de socializare mesaje privind necesitatea spălării dese a mâinilor și a păstrării regulilor de sănătate.

Ea a venit în România peste vară, pentru a filma show-ul Ferma difuzat la Pro TV, care s-a lucrat în condiții deosebite, participanții trebuit să fie testați pentru COVID-19 deseori și să nu părăsească locul de filmare. Tocmai de aceea diva a decis să locuiască pe durata filmării sezonului într-o rulotă pe platouri, refuzând cazarea la un hotel din apropiere.

Cum promovează Mihaela Rădulescu vaccinarea anti-COVID-19

La 51 de ani Mihaela Rădulescu arată mai bine ca oricând și dincolo de acest aspect dă dovadă de o sănătate de fier. Este foarte atentă la ceea ce mănâncă, pentru a fi mereu în cea mai bună formă. Zilele acestea, ea a luat o decizie în legătură cu vaccinarea împotriva bolii care a iscat o pandemie la nivel mondial. Mai mult decât atât, Mihaela Rădulescu a decis să  împărtășească fanilor săi ceea ce crede despre vaccinare.

Mihaela este urmărită pe Instagram de peste 518.000 de fani și este din această postură, un exemplu. Ea și-a aliniat vocea cu cei care promovează vaccinarea ca singură măsură sigură de eradicare a bolii provocată de noul coronavirus SARS Cov-2. Dar, așa cum o știm pe Mihaela Rădulescu, vedeta nu ține discursuri cu termeni medicali ci își afirmă crezul în stilu-i caracteristic.

Ea a ales să promoveze vaccinul produs de compania Pfizer, care va fi distribuit și în România, printr-un mesaj aparte, care face referire la viața intimă a bărbaților, cu mesaj clar țintit asupra capacității și rezultatelor excelente avute de companie.

Sursa foto: Instagram

Se strânge cercul în jurul prințului cu „bucurii” la minore. Ducele de York, legătură între Epstein și Brunel

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp