Exclusiv. Oana Roman face reclamă măștilor „de firmă” vândute de Brigitte Pastramă

Exclusiv. Oana Roman face reclamă măștilor „de firmă” vândute de Brigitte Pastramă
Oana Roman e super încântată. Și-a cumpărat, la reducere, măști „Gucci” și altele „de firmă” de la magazinul lui Brigitte Pastramă. Diva de la Timișoara a prins momentul și a lansat o afacere cu „măști de firmă”, dar aceasta nu merge grozav, așa că, la scurt timp după ce a pornit afacerea, a făcut și primele discount-uri.

Măștile cu logo-urile marilor case de modă se vând cu 70 de lei, potrivit informațiilor făcute publice de Brigitte Pastramă, inițial: „Măști textile cu brand – 70 lei, măști de gură pentru restaurante și saloane – 21 lei”, a postat Brigitte.

Internauții nu au fost prea bucuroși de afacere și i-au taxat dur pe soții Pastramă. „70 lei? E mai ușor să prostiți lumea decât sa puneți osul la muncă!…Oare sunt fraieri care cumpără?…Măștile trebuie să aiba filtru de protecție fraierilor, nu din material textil…De ce sunt de firma? Ce brand sunt?”, au reacționat internauții, nemulțumiți de prețuri. Conform logo-urilor prezente pe textile, măștile reprezintă casele de modă Fendi, Gucci și Louis Vuitton. Acum au fost reduse la 49 de lei.

Cum se comandă „măști de firmă”

„Mastidefirma.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor.

In cazul in care anumite produse nu sunt pe stoc, ne rezervam dreptul de a va oferi un produs mai scump, respectand culoarea, marimea si tipul, la acelasi pret ca cel din comanda initiala”,  se poate citi pe magazinul online al soților Patramă.

Nu știm ce părere au despre aceste măști reprezentanții caselor de modă menționate.

Adevăratele măști de firmă. Cine a făcut și cât costă

Până acum Vuitton a lansat o vizieră protectivă de lux, nicidecum măști de protecție.

De asemenea, Kering, compania care deține brandurile Gucci, Saint Laurent și Balenciaga a anunțat că acestea vor produce măști chirurgicale, pentru a veni în spirjinul medicilor care luptă cu pandemia. Nu a fost vorba însă de măști „branduite” cu logo-ul firmei.

Până acum doar Burberry, casă de modă britanică care produce haine, parfumuri și accesorii de lux, a lansat o colecție de măști de protecție pentru față, ceea ce constituie un prim pas al unui designer major de fashion în noul segment de modă urbană a măștilor anti -COVID-19, scrie The Guardian, care dă și prețul acesteia: 90 de lire sterline.

Deși imagini cu măști Chanel, Gucci și Louis Vuitton au umplut rețelele de socializare, acestea sunt de fapt modele contrafăcute.

Oana Roman, super fericită cu masca sa „Gucci” de 49 de lei

Luni, Oana Roman a făcut reclamă măștilor „de firmă” vândute de Brigitte Pastramă, într-un story, în mașină.

„Am căutat de-a lungul pandemiei niște măști pe care să le pot spăla și schimba și care să îmi stea bine pe față și să nu mă deranjeze și le-am găsit în final la Măști de firmă. Sunt și super fashion și super ușoare și se respiră super bine în ele.  Sunt mega încântată”, dezvăluie Oana Roman, care spune că deține mai multe modele și că e fericită că acestea au un preț „foarte bun”.

Sursa foto: Instagram

Foto-document: Ce face Smiley când nu sparge farfurii. E mai tare decât suzeta albastră!