Chiar și într-un an atât de dificil, Jay-Z produce milioane din brandul lui de șampanie Armand de Brignac și coniacul D’Ussé. Născut în Brooklyn, Hov a fost încoronat primul miliardar al hip-hop-ului în 2019, datorită unui imperiu extins și diversificat.
Activele lui Jay-Z variază de la compania de divertisment Roc Nation la o colecție de artă plastică, inclusiv lucrări de Jean-Michel Basquiat.
„Fără muncă, magia nu va veni”
Deci, ce face ca Jay-Z să aibă atât de mult succes? Pe lângă soția lui uimitoare, Beyonce, care îl susține și pe care s-a putut baza de-a lungul timpului cu încredere, rapperul are câteva principii după care se ghidează în afaceri și în viață.
Lucrând din greu, cu pasiune și de mână cu Beyonce, Jay-Z a construit un imperiu, meritând din plin titlul de rege și regină.
Jay-Z s-a născut cu numele de Shawn Corey Carter în 1969 a crescut în Brooklyn, New York. În 1982, tatăl lui a plecat, iar mama sa a trebuit să-și întrețină singură familia.
Învățați cum să gestionați respingerile
Jay-Z a fost respins de fiecare label din industrie. Dar a renunțat la visul său? Nu. În schimb, și-a creat propria casă de discuri.
Lui Jay-Z i s-a oferit un contract de susținere de la Iceberg Apparel, însă foarte prost plătit. A acceptat deci oferta lor? Nu. A pornit o linie de îmbrăcăminte concurentă și a vândut-o zece ani mai târziu pentru 200 de milioane de dolari.
Ar trebui să aflăm că respingerea face parte din călătoria către succes. Nu renunțați ușor atunci când ești respins. În schimb, ar trebui să vedeți această respingere ca pe o oportunitate de a vă îmbunătăți.
Respectul, o cheie a succesului
În 1999, Jay-Z a câștigat primul său premiu Grammy, pentru cel mai bun album de rap, numit: „Vol. 2 … Hard Knock Life”.
Jay-Z are în mod clar toleranță zero față de lipsa de respect și, prin urmare, este foarte respectat peste tot în lume. Respectul este un lucru la care ține enorm de mult.
Beyoncé, Taylor Swift și Dua Lipa, cele mai multe nominalizări la Premiile Grammy
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook