Afacerea KKW a fost valorificată la 1 miliard de dolari, cifră puțin mai mică față de compania Kylie Cosmetics a surorii sale Kylie Jenner, vândută pentru 1,2 miliarde de dolari.
Conform acordului, Kardashian West va păstra controlul creativ asupra companiei, oferind în același timp peste 300 de milioane de adepți ai social media pentru „produse și inițiative de comunicare”.
„Această relație îmi va permite să mă concentrez pe elementele creative de care sunt atât de pasionată, în timp ce beneficiez de resursele incredibile ale Coty”, a comunicat Kardashian West.
Acordul, care se preconizează să se încheie în al treilea trimestru al anului 2021, este cea mai recentă dezvoltare dintr-o lună pentru Coty. La începutul lunii iunie, compania l-a demis pe CEO-ul Pierre Laubies și l-a înlocuit cu președintele Peter Harf – al patrulea director executiv în patru ani.
Dan Negru își pune cenușă în cap: ”Nu știam că-i mint…”
De asemenea, a anunțat o serie de concedieri încă din 2019, precum și o sumă de 3 miliarde de dolari pentru mărcile pe care le-a achiziționat de la Procter & Gamble (PG) în 2015.
Pentru Kim Kardashian, afacerea de un miliard de dolari cu compania de cosmetice Coty înseamnă, cu siguranță, un succes și un nou beneficiu de imagine.
Foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook