În premieră pentru industria cinematografică din România, Matei Dima (BRomania) a regizat primul lungmetraj caritabil, ale cărui filmări s-au încheiat săptămâna aceasta, după câteva luni de muncă intensă. Filmul se numește „Copacul dorinţelor“, iar pentru acesta Dima a trecut printr-o schimbare radicală de look.

Povestea e inspirată din realitatea copiilor care înfruntă un diagnostic incurabil. Toate încasările filmului care va apărea pe piață anul viitor, în aprilie, după primele estimări ale lui Dima, vor fi donate către Hospice Casa Speranţei.

„Am terminat producția la „Copacul Dorințelor: Amintiri din Copilărie”. Este un film cu totul special pentru mine și mulțumesc sincer oamenilor care au contribuit. De abia aștept să vă arăt trailerul în câteva luni”, a anunțat Dima.

Scenariul filmului a fost scris de Mihai Mănescu (manager comunicare & brand Hospice Casa Speranţei) şi de Matei Dima, având ca punct de plecare poveştile adevărate ale mai multor copii pacienţi ai fundaţiei și fiind totodată o incursiune în lumea fantastică a uneia dintre cele mai importante opere literare pentru copii, „Amintiri din copilărie“, a lui Ion Creangă.

„Va fi un film greu, cu multe provocări”

Misiunea filmului este aceea de a transforma un subiect dificil şi delicat  – momentul în care copiii bolnavi de cancer primesc verdictul final „nu se mai poate face nimic”, într-un film care poate fi vizionat de toţi membri unei familii, indiferent de vârstă, fiind totodată o metaforă pentru speranţă şi iubire.

„M-am ataşat de Hospice Casa Speranţei acum doi ani, când le-am făcut o vizită copiilor de acolo şi m-am întors un om schimbat. Copiii de la Hospice m-au învăţat că problemele mele nu sunt probleme adevărate, iar dacă ei aveau puterea să râdă, vreau să iau acea putere şi să o dau mai departe tuturor. În momentul în care am fost abordat cu scenariul «Copacul Dorinţelor» m-am simţit onorat şi, cumva, entuziasmat.

Va fi un film greu, cu multe provocări, dar care sper să schimbe nişte mentalităţi, nişte vieţi şi, mai ales, să strângă cât mai multe fonduri pentru aceşti copii. Îmi place să fac oamenii să râdă, însă, de data asta, sper să stârnesc şi alte sentimente“, spunea Matei Dima în iarnă, când a anunțat începerea filmului.

Cum și-a schimbat BRomania look-ul

Vedeta a anunțat, ieri, încheierea filmărilor. E pregătit oare să renunțe și la schimbarea de look? Pe durata filmărilor care au fost deosebit de intense în ultimele trei luni, Dima și-a lăsat plete. I-a crescut părul, dar și barba. Tânărul s-a consacrat cu o imagine în care își rade scalpul și are mereu o barbă foarte scurtă, îngrijită.

Pe durata filmărilor s-a transformat din băiatul aranjat într-o apariție „sauvage” plină de păr. Până ieri, când, în sfârșit, a băgat mașina de tuns în păr. Totuși, după cum se vede, a decis, cel puțin momentan, să păstreze lungimea bărbii.

Putea fi milionar. Dima, deschizător de drumuri în online-ul românesc

Matei Dima este unul dintre primii şi cei mai cunoscuţii creatori de conţinut din România. El şi-a făcut debutul ca regizor cu lungmetrajul „5GANG – Un altfel de Crăciun“, care a doborât la lansare recorduri de încasări.

Matei este şi producător şi actor, remarcându-se şi cu alte proiecte de film precum „Miami Bici“, în regia lui de Jesus del Cerro, film ce a stabilit un număr record de spectatori în primul weekend de la lansarea în cinematografe şi a devenit cea mai populară comedie românească din ultimii 26 de ani, sau „L-a Seral“, primul serial românesc online de comedie, care înregistrează milioane de vizualizări pe YouTube.

El a studiat Teatru şi Relaţii publice în Los Angeles. Întors în România în 2014 a decis să testeze, „acasă” un domeniu încă neexploatat la acea vreme: entertainment online. Proiectul BRomania a fost primul care a introdus cu succes fenomenul VINE-urilor în România.

De la Vine, la YouTube, Facebook şi Instagram, BRomania a ajuns la peste un milion de urmăritori. Matei a pus bazele unei comunităţi a consumatorilor de divertisment online, cucerind internauții cu sketch-urile sale şi a stabilit un record cu cel mai viral video românesc, ajungând la peste 51 de milioane de vizualizări. Dacă nu și-ar fi investit banii în filme, ar fi ajuns milionar, mărturisește acesta.

Sursa foto: Instagram

Adele și Naomi Campbell într-o competiție. Vedetele par că se află într-un triunghi amoros

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp

Parteneri