Oprah Winfrey vine în România și te costă cât o mașină dacă vrei să o vezi. Prețurile biletelor sunt fără precedent

Românii cu resurse vor plăti cam cât ar da cineva cu venituri medii pe o mașină second-hand bună pentru a o vedea live pe Oprah Winfrey și a socializa cu ea. Anul viitor, la cea de-a 12-a ediție, Oprah Winfrey vine pentru prima dată în România, la BRAND MINDS, unul dintre summiturile de business de referință din Europa Centrală și de Est.
Celebra antreprenoare americană va fi prezentă pe scena de la Romexpo, iar plătitorii de bilete exclusiviste vor avea șansa să socializeze cu ea la recepția VIP de după eveniment.
Un astfel de bilet „VIP” costă, acum, în promoție, 1.429 de euro. Cei cu dare de mână pot achiziționa biletele „Ultra VIP”, care costă cât o mașină bună – 4.999 de euro. Și ei vor avea acces la recepția cu vedetele evenimentului, pe lângă multe alte beneficii, și, în plus, li se garantează oportunitatea de a-și face fotografii cu Oprah Winfrey și alte capete de afiș ale evenimentului.
Evenimentul va avea loc pe 16 și 17 septembrie, la Romexpo, și va reuni peste 5.000 de participanți din peste 50 de țări.
Supranumită „Queen of All Media” (n.r. – trad. „Regina media”), Oprah Winfrey este totodată și una dintre cele mai influente femei din SUA. Cu un mesaj constant despre responsabilitatea personală și puterea de a îmbunătăți lumea, ea a redefinit rolul televiziunii, a inspirat milioane de oameni și a creat un model de leadership bazat pe autenticitate, empatie și curaj. Puțină lume mai știe azi că ea debutat în cinematografie în „The Color Purple”, în 1985, în regia lui Steven Spielberg, rol pentru care a primit o nominalizare la Premiile Oscar.
Vedeta media a revoluționat cu adevărat televiziunea prin „The Oprah Winfrey Show”, emisiune difuzată timp de 25 de sezoane. A lansat clubul de carte „Oprah” (1996), prin care a influențat masiv piața editorială și a creat „Oprah’s Angel Network”, finanțând inițiative caritabile globale – acțiuni umanitare pentru care a fost recompensată cu numeroase premii.
Cu această experiență bogată, Oprah Winfrey va urca pe scena BRAND MINDS de la București, anul viitor, pentru a împărtăși lecții despre cum să conduci și să inspiri echipe în vremuri dificile – o temă extrem de relevantă pentru liderii și companiile care se confruntă cu transformări rapide și continue.
Alături de Oprah Winfrey, la BRAND MINDS 2026 vor participa și alte voci importante din domeniul leadershipului. între aceștia, Seth Godin, legendă în marketing la nivel mondial; Loredana Pădurean, profesor premiat la MIT și la Northeastern University Boston; Stéphane Garelli, expert în economie globală și fost Managing Director al World Economic Forum.
Pe 17 septembrie, participanții la această ediție BRAND MINDS îl vor vedea pe Costas Markides, unul dintre cei mai respectați profesori de strategie de business din lume, alături de alți speakeri influenți invitați, a căror prezență va fi anunțată în curând.
„The future is already here. Are you ready for it?” (n.r. – trad. „Viitorul e deja aici. Ești pregătit?”) – este întrebarea la care summitul îi provoacă pe toți liderii să răspundă, atât antreprenori, cât și echipele care vor fi prezente.
Evenimentul se va desfășura la București, la Romexpo, reunind CEO, antreprenori, directori și echipe din companii de top, într-un cadru dedicat învățării, schimbului de idei și conectării cu minți strălucite la nivel global. Peste 1.500 de locuri sunt deja ocupate. Un bilet simplu de acces costă 399 de euro.
Foto: Instagram
Vrei să critici sau să lauzi ceva? Atunci nu ezita să ne scrii în Comentarii! Exprimă opinia într-un limbaj civilizat!
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook