Simona Ionescu / Redactor Șef

Oprah Winfrey vine în România și te costă cât o mașină dacă vrei să o vezi. Prețurile biletelor sunt fără precedent

Oprah Winfrey vine în România și te costă cât o mașină dacă vrei să o vezi. Prețurile biletelor sunt fără precedent
Oprah Winfrey, lider media la nivel global, vine pentru prima dată în România pe 16 septembrie și va participa la summitul BRAND MINDS 2026. Biletele au fost puse în vânzare și costă cam cât o mașină.

Românii cu resurse vor plăti cam cât ar da cineva cu venituri medii pe o mașină second-hand bună pentru a o vedea live pe Oprah Winfrey și a socializa cu ea. Anul viitor, la cea de-a 12-a ediție, Oprah Winfrey vine pentru prima dată în România, la BRAND MINDS, unul dintre summiturile de business de referință din Europa Centrală și de Est.

Celebra antreprenoare americană va fi prezentă pe scena de la Romexpo, iar plătitorii de bilete exclusiviste vor avea șansa să socializeze cu ea la recepția VIP de după eveniment.

Cu cât s-a îmbogătit Oprah dupa interviul bombă cu ducii de Sussex
Oprah Winfrey vine pentru prima dată în România, anul viitor (Foto: Instagram)

Un astfel de bilet „VIP” costă, acum, în promoție, 1.429 de euro. Cei cu dare de mână pot achiziționa biletele „Ultra VIP”, care costă cât o mașină bună – 4.999 de euro. Și ei vor avea acces la recepția cu vedetele evenimentului, pe lângă multe alte beneficii,  și, în plus, li se garantează oportunitatea de a-și face fotografii cu Oprah Winfrey și alte capete de afiș ale evenimentului.

Evenimentul va avea loc pe 16 și 17 septembrie, la Romexpo, și va reuni peste 5.000 de participanți din peste 50 de țări.

De ce i se spune lui Oprah Winfrey „Regina media”

Supranumită „Queen of All Media” (n.r. – trad. „Regina media”), Oprah Winfrey este totodată și una dintre cele mai influente femei din SUA. Cu un mesaj constant despre responsabilitatea personală și puterea de a îmbunătăți lumea, ea a redefinit rolul televiziunii, a inspirat milioane de oameni și a creat un model de leadership bazat pe autenticitate, empatie și curaj. Puțină lume mai știe azi că ea debutat în cinematografie în „The Color Purple”, în 1985, în regia lui Steven Spielberg, rol pentru care a primit o nominalizare la Premiile Oscar.

Vedeta media a revoluționat cu adevărat televiziunea prin „The Oprah Winfrey Show”, emisiune difuzată timp de 25 de sezoane. A lansat clubul de carte „Oprah” (1996), prin care a influențat masiv piața editorială și a creat „Oprah’s Angel Network”, finanțând inițiative caritabile globale – acțiuni umanitare pentru care a fost recompensată cu numeroase premii.

Cu această experiență bogată, Oprah Winfrey va urca pe scena BRAND MINDS de la București, anul viitor, pentru a împărtăși lecții despre cum să conduci și să inspiri echipe în vremuri dificile – o temă extrem de relevantă pentru liderii și companiile care se confruntă cu transformări rapide și continue.

Care sunt ceilalți speackeri importanți ai evenimentului

Alături de Oprah Winfrey, la BRAND MINDS 2026 vor participa și alte voci importante din domeniul leadershipului. între aceștia, Seth Godin, legendă în marketing la nivel mondial; Loredana Pădurean, profesor premiat la MIT și la Northeastern University Boston; Stéphane Garelli, expert în economie globală și fost Managing Director al World Economic Forum.

Pe 17 septembrie, participanții la această ediție BRAND MINDS îl vor vedea pe Costas Markides, unul dintre cei mai respectați profesori de strategie de business din lume, alături de alți speakeri influenți invitați, a căror prezență va fi anunțată în curând.

Oprah Winfrey vine în România și te costă cât o mașină dacă vrei să o vezi. Prețurile biletelor sunt fără precedent
Speackerii care țin capul de afiș au CV-uri cuy adevărat interesante

„The future is already here. Are you ready for it?” (n.r. – trad. „Viitorul e deja aici. Ești pregătit?”) – este întrebarea la care summitul îi provoacă pe toți liderii să răspundă, atât antreprenori, cât și echipele care vor fi prezente.

Evenimentul se va desfășura la București, la Romexpo, reunind CEO, antreprenori, directori și echipe din companii de top, într-un cadru dedicat învățării, schimbului de idei și conectării cu minți strălucite la nivel global. Peste 1.500 de locuri sunt deja ocupate.  Un bilet simplu de acces costă 399 de euro.

Foto: Instagram

Vrei să critici sau să lauzi ceva? Atunci nu ezita să ne scrii în Comentarii! Exprimă opinia într-un limbaj civilizat!

 

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre
Stiri parteneri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *