Continuând tradiţia, Kanal D duce la un alt nivel ideea de reality de aventură şi repune în discuţie valori precum curajul, prietenia şi puterea de depăşire a limitelor. Este postul care a făcut pentru prima oară concursul Exatlon, care s-a bucurat de un succes formidabil. Acum emisiunea e difuzată de Pro TV, se numește Survivor, iar Kanal D vrea să dea lovitura cu o nouă emisiune.
Marele premiu este de un milion de lei
Zeci de concurenţi se vor arunca în necunoscut, pe o insulă paradisiacă, într-o cursă dramatică, o luptă individuală pentru îndeplinirea celor mai îndrăzneţe visuri. Ei pot deveni bogaţi „peste noapte” pentru că premiul pus la bătaie este cel mai mare oferit de o televiziune din România – 1.000.000 de lei!
Concurenții trebuie să-și scoată în evidență curajul, adaptabilitatea, inteligenţa socială şi abilitatea de a construi strategii vor fi cei mai puternici aliaţi în cea mai dramatică şi autentică provocare, se arată într-un comunicat al televiziunii. Este limpede că cei care vor participa trebuie să-și testeze limitele.
Toţi cei interesaţi să participe la cea mai intensă competiţie televizată sunt invitaţi să se înscrie la casting accesand https://casting.kanald.ro/
Postul Kanal D vine cu oferta publică pentru castingul pe care-l pregătește: „Fă primul pas pentru a câştiga premiul cel mare şi a-ţi îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri, înscrie-te la casting! O insulă de cucerit, 1.000.000 de lei şi cea mai autentică şi intensă aventură a vieții tale te așteaptă!”.
Succesul Exalton a lansat niște vedete
Încă de la primul sezon din 2018, concursul Exalton al Kanal D s-a bucurat de audiențe foarte mari. Cei care s-au remarcat au fost solicitați de postul tv să participe și la a doua ediție.
„Te vrem in noul sezon”, „Giani esti nr. 1”, „Bravo, Giani, esti cel mai tare”, „Te intorci la Exatlon”, „Ai fost cel mai tare” sau „Vulturii, vulturii. Giani, sper sa te vad si in sezonul 2”, sunt doar cateva dintre mesajele primite de Faimos.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook