Shakira s-a săturat de bancurile cu blonde

Fără doar și poate, Shakira s-a săturat de bancurile cu blonde, acum își etalează noile șuvițele vopsite în culoarea roșie, în timp ce se îndreaptă spre o sesiune de înregistrări. Vedeta a renunțat la culoarea blondă care a consacrat-o. Roșul nu îi e străin Shakirei. Dar, totuși, au trecut 20 de ani de când a purtat părul roșu pentru videoclipul „Ojos Asi”.
Cântăreața columbiană, în vârstă de 44 de ani apare cu părul roșu într-o postare pe Instagram în care dezvăluie ca e „Gata să plec din casă pentru a merge la prima sesiune de înregistrări de studio și pentru a întâlni câțiva din vechii colaboratori. Și asta datorită măsurilor de siguranță și a vaccinări anticovid. Abia aștept!”
Shakira a participat, de asemenea, la Ziua Pământului, semnând o petiție cerând lumii să acționeze pentru salvarea planetei în același spirit ca și lupta împotriva Covid-19.
Acum trei luni Shakira a lansat o nouă piesă numită „Girl Like Me” în colaborare cu Black Eyed Peas. Videoclipul a acumulat peste 310 milioane de vizualizări pe YouTube, iar single-ul a avut o ascensiune în Latin Airplay Billboard. Shakira nu a mai lansat un album de studio de la lansarea din 2017 (El Dorado).
De la acest album, ea a rămas activă în ochii publicului, inclusiv cu o apariție fulgerătoare la Super Bowl, anul trecut. Vă amintim că ea și Jennifer Lopez au susținut spectacolul din pauza evenimentului.
Cu această ocazie Shakira a adus pe scenă multe dintre vechile ei hituri, inclusiv „Hips Don’t Lie” și „Waka Waka”. Între timp, Shakira s-a săturat de bancurile cu blonde și și-a vopsit părul. Îi stă bine roșcată.
Sursa foto: Instagram
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook