Pentru Gabriela Cristea, Vinerea Mare a fost o zi extrem de încărcată emoțional. Vedeta încercat să onoreze cu promptitudine fiecare comandă de cozonaci pe care a primit-o. Din păcate însă, Gabriela Cristea spune că firmele de curierat i-au tăiat aripile, iar prezentatoarea e foarte supărată.
Gabriela Cristea a explicat prin ce trece printr-un mesaj pe contul de socializare în care le-a cerut scuze celor care nu vor avea pe masă cozonacul mult dorit. Vedeta le-a explicat că singurii vinovați sunt cei de la firmele de curierat, care nu și-au respectat promisiunea, iar cozonacii au rămas în depozitele acestora. Situația e complicată, pentru că odată ce vor fi returnate, produsele sunt aruncate, așa că au pierdut nu doar cumpărătorii, ci și firma. Pe de altă parte însă, Gabriela Cristea le-a spus tuturor că le vor fi returnați banii.
„Ceea ce pentru voi ar fi fost un cozonac care va lipsi de pe masa de Paște, pentru noi înseamnă bani pierduți”
„Am avut o zi foarte grea și extrem de agitată. Am muncit atât de mult în ultima vreme, și eu și toți oamenii care m-au ajutat, toată echipa mea. Am muncit de dimineața până seara în speranța că toate comenzile noastre vor ajunge la voi. Dar am omis un lucru: factorul uman. (…) Astăzi am fost foarte supărate.
În ciuda faptului că am reușit să facem toate comenzile pe care voi le-ați trimis, din păcate, unele dintre ele stau într-un depozit la curieri. Ceea ce pentru voi ar fi fost un cozonac care va lipsi de pe masa de Paște, pentru noi înseamnă bani pierduți, înseamnă muncă aruncată la gunoi, precum și produse aruncate la gunoi. Pentru că toate produsele care nu vor ajunge în termen la voi, vor fi primite cu retur și, evident, aruncate”.
Nimeni nu a încercat să vă țepuiască!
„Fiți siguri că nimeni nu a încercat să vă țepuiască așa cum unii dintre voi ați formulat. Toate produsele care nu vor ajunge la voi, vor fi returnate către noi, și voi vă veți primi banii înapoi. E greu să vezi că tu muncești și îți duci lucrurile până la capăt și, din păcate, fără vina ta sau fără voia ta, ba chiar în ciuda dorinței de a-ți onora toate angajamentele, se întâmplă lucruri care țin de factorul uman. Și, da, am avut probleme cu firmele de curierat. Nu sunt eu nici prima și nici ultima”, a fost mesajul Gabrielei Cristea pentru toți prietenii și fanii cumpărători.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook