Prințul Harry spune că a fost vizitat de spiritul reginei Elisabeta. Povestea e tulburătoare
Micuța pasăre colibri care l-a vizitat pe prințul Harry la scurt timp de la înmormântarea reginei Elisabeta l-a marcat foarte mult pe nepotul preferat al Suveranei și pare să fi influențat lansarea noului brand al lui Meghan Markle.
Logo-ul „As Ever”, în nuanțe de alb și albastru prezintă doi colibri și un palmier, posibil un omagiu discret adus reginei Elisabeta.

Povestea pasării colibri apare spre finalul cărții „Spare”, a prințului Harry, care a relatat după ce s-a întors din Marea Britanie de la funeraliile reginei Elisabeta din 19 septembrie 2022, că o pasăre a pătruns în locuința sa din Montecito, California.
„Un colibri a intrat în casă noastră imediat după moartea bunicii mele, Regina Elisabeta a II-a, în 2022. Am crezut că este un semn”, a scris prințul.
Potrivit biografilor regali, Harry a fost sfătuit de prieteni că prezența colibriului este un „semn prevestitor al eliberării” din partea reginei, o figură pe care a descris-o în carte ca pe un „stâlp de stabilitate” în copilăria sa turbulentă.

Pe de altă parte, brandul lui Meghan Markle se confruntă din nou cu alte critici. Meghan Markle a fost acuzată că „exploatează oamenii obișnuiți” și că „folosește familia regală” în scopuri de marketing, în timp ce brandul său de lifestyle se confruntă cu noi critici.
Celebrul bucătar Jameson Stocks, ambasador al organizației caritabile King’s Trust a Regelui Charles, care a pregătit multe mese festive pentru Suveranul Britanii a avut doar vorbe grele la adresa lui Meghan.
Acesta susține că soția prințului Harry „folosește familia regală ca instrument de marketing” pentru a-și promova produsele, inclusiv gemuri scumpe, miere, ceaiuri și vin, în ciuda faptului că nu mai are nici o legătură cu membrii acesteia.
„Că sunt regali sau nu, nu contează. Niciunei familii nu i-ar conveni ca niște rude dezagreabile să profite de reputația neamului lor. Cred că regina ar simți că exploatează oamenii «obișnuiți» și folosește familia regală ca instrument de marketing pentru a vinde dulceață”, a declarat Stocks într-un interviu recent.
Sursă foto: indeksonline.net
Vrei să critici sau să lauzi ceva? Atunci nu ezita să ne scrii în Comentarii! Exprimă opinia într-un limbaj civilizat!
Jurnalistă cu peste 20 de ani de experiență, a debutat ca redactor la cotidianul Tineretul Liber, apoi a contribuit la dezvoltarea altor proiecte. A scris pentru „Evenimentul Zilei”, „Curentul”, „Monitorul de București”, revistele „Felicia” și „Taifasuri”. Din anul 2021 este activă pe site-ul Rețete și Vedete. La toate publicațiile enumerate a publicat articole pe actualitate, lifestyle, monden, medicină naturistă, sănătate, reportaje, religie, horoscop, editoriale.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook