Recent Johnny Depp a pierdut procesul pe care i l-a intentat fosta soție, Amber Heard, în care l-a acuzat că a bătut-o și maltratat-o. Aproape toată lumea s-a detașat de numele actorului, acesta fiind concediat din rolurile pe care le juca în “Fantastic Beasts” și în “Pirații din Caraibe”. Au urmat brand-urile care au rupt toate contractele de publicitate în care se asociau cu actorul.
Situația nu sta însă la fel și cu brand-ul de lux Dior, care a ales să rămână alaturi de “Jack Sparrow” și să-l promoveze în continuare ca imagine a parfumului celebru Dior-Sauvage. Mai mult decât atât, conform site-ului movieweb.com, vânzările parfumului ar fi avut o creștere semnificativă în urma scandalului în care actorul este implicat. Un spot TV cu Depp făcând reclamă la noua apa de colonie Sauvage rulează zilele acestea în Marea Britanie, spre încântarea fanilor lui Depp, care și-au exprimat susținerea constantă pe Twitter. Conform unor surse, actorul ar fi încasat undeva în jur de 3 și 5 milioane de dolari pentru spotul TV.
Creșteri mari în vânzări și-n Google, acuze grave din partea ONG-urilor și a opiniei publice
După ce Depp a pierdut procesul cu Amber Heard, dar și cu publicația “The Sun”, căutările pe Google ale parfumul Suavage au crescut cu 23%. Acesta este, de asemenea, cel mai bine vândut parfum masculin de la The Fragrance Shop și este listat în categoria de bestseller-uri de la The Perfume Shop. S-ar părea că mulți dintre fanii lui Depp se simt mai inspirați să-l susțină financiar în timpul procesului care pune cariera sa în actorie în pericol.
În ciuda faptului că actorul de 57 de ani a căpătat imaginea de “monstru” și “bărbat care-și bate soția”, Dior refuză să renunțe la contract. Avocați specializați în violența domestică, ONG-uri, dar și publicitari au condamnat ferm decizia brand-ului de lux de a rămâne alături de Depp. Avocatul Rachel Horman-Brown a declarat pentru Mail Online că i se pare un gest iresponsabil și dezamăgitor: “Decizia a fost luată de instanța, potrivit căreia Depp a fost abuziv față de partenera sa și ar putea fi numit bărbat care-și bate soția și, cu toate acestea, Dior continuă să-și folosească reclama; aproape că tolerează abuzurile și violența împotriva femeilor.”
Un expert în branding a sugerat că actorul s-ar putea să nu colaboreze cu brandul de lux la viitoarele lor reclame, adăugând: „Bănuiesc că Dior se va uita la campaniile din 2021 și la modul în care trebuie să se poziționeze și ce talent va folosi în viitor.”
Sauvage în franceză are o varietate de semnificații, inclusiv sălbatic și nealterat. Parfumul nu este nou și este produs de Dior de la mijlocul anilor 1960.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook