Simona Ionescu / Redactor Șef

Surpriza momentului în showbiz. Cine e noua „leoaică” de la PRO TV

Surpriza momentului în showbiz. Cine e noua „leoaică” de la PRO TV
Pe final de an PRO TV a dat marea lovitură. Postul de televiziune a cooptat-o pe una dintre cele mai de succes femei de afaceri din România. Aceasta tocmai a semnat un contract cu postul de televiziune. Care e secretul pe care vrea să-l împărtăşească cu cei aflaţi la început de drum? 

Super showul „Imperiul Leilor” revine, la PRO TV, cu un nou sezon, care se adresează celor care au deja un business sau o idee cu potențial și își doresc să-și vadă visul finanțat.

Oameni de afaceri puternici își vor asuma rolul de investitori și vor susține business-uri la început de drum, dar vor încerca și să le arate tinerilor antreprenori că dificultățile în afaceri pot fi depășite. Al doilea leu care intră în „Imperiul Leilor” este o leoaică. Vorbim de Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului de încălțăminte și marochinărie Musette. Musette este cel mai important brand românesc de încălțăminte.

Musette are o echipa de peste 500 de membri, două fabrici, 28 de magazine în țară și străinătate și o cifră de afaceri de peste 16 de milioane de euro. Încă de acum 10 ani brandul a deschis un boutique în cartierul modei din New York, ca să dăm un singur exemplu al succesului. Toate pasionatele de modă din România știu că gențile Musette sunt „fără moarte”, calitatea lor deosebită făcându-le imposibil de stricat. La capitolul încălțăminte lucrurile stau la fel.

Cristina Bâtlan este o leoaică prietenoasă, zâmbitoare, empatică, puternică, dar agilă în fața celorlalți lei atunci când propunerile i se potrivesc profilului ei. A intrat în lumea afacerilor la 19 ani, când și-a dat seama că nu va profesa ca avocat, deși începuse să se pregătească în acest sens. A renunțat la cursurile Facultății de Drept și, alături de Roberto Bâtlan, a început să dezvolte o afacere cu materiale textile. De-a lungul anilor, și-au dat seama că business-ul lor trebuie să se dezvolte și au pus bazele grupului Musette.

De ce vine Cristina Bâtlan la „Imperiul leilor

Despre prezența în showul „Imperiul Leilor”, Cristina Bâtlan spune că o privește ca pe o oportunitate de a întâlni tineri cu idei noi. „Aș vrea să investesc într-o companie sau afacere în care nu ar trebui să mă preocup neaparat de bunul mers, ci să vin ca business angel, să întâlnesc oameni care știu cum se face lucrul acesta și să-l facă bine. Mă reinventez permanent, așadar,  am nevoie de inspirație în business-ul meu actual, dar și în viața mea de zi cu zi”, a spus fondatoarea Musette, conform Capital.ro.

Cristina Bâtlan are un mesaj și pentru cei care vin în emisiune să găsească finanțare pentru visul lor: „Le-aș sugera să fie pragmatici, să încerce să-și pună la punct planul de afaceri, să-și cunoască cifrele. Mi-aș dori să avem în față oameni și poveștile lor, povești adevărate.

Mă preocupă tendințele în zona de lifestyle, sănătate, mediu și sustenabilitate. În materie de trenduri sunt foarte la curent cu ce se întâmplă la nivel mondial. Mi-ar plăcea să fiu invitată într-o afacere în domeniu, să mă implic precum o fac în propria mea companie”, a spus aceasta.

Sursa foto:

Jaful de la Primăria Sectorului 5. Medalii de șahiști, baloane, tricouri și trotinete cumpărate pentru 5 ani de zile

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre