Ana Morodan schimbă macazul. Lasă televiziunea și se apucă să vândă zacuscă

Ana Morodan schimbă macazul. Lasă televiziunea și se apucă să vândă zacuscă
A avut pierderi mari în pandemie, iar acum Ana Morodan vrea să se reinventeze. Iată la ce afacere s-a gândit contesa digitală.

Ana Morodan vrea să îmbine utilul cu plăcutul, așa că s-a gândit să dea lovitura într-un domeniu nou pentru ea.

Ana Morodan schimbă macazul. Lasă televiziunea și se apucă să vândă zacuscă

Ana Morodan știe să facă bani și e convinsă că noua afacere în care investește îi va spori veniturile, care au avut de suferit de când a venit pandemia de coronavirus. Într-un interviu pentu Fanatik, vedeta a vorbit despre planurile sale de viitor.

Pe lângă magazinul online, consultanța în business și emisiunea de la Antena Stars, blonda așteaptă aprobările și certificatele, inclusiv de la Direcția de Sănătate Publică, plus certificatul de producător. Pentru că Ana Morodan vrea să vândă nu doar în România, ci și în Bulgaria zacuscă, salată de vinete și dulceață.

„E o afacere destul de serioasă aceasta, cu aprobări de la Sanipid, cu tot tacâmul”

„Vreau să fac o linie de produse alimentare. Sunt produse de larg consum, de pildă, zacuscă, dulceață, preparate pe care le consumă mulți români. E o afacere destul de serioasă aceasta, cu aprobări de la Sanipid, cu tot tacâmul. Vreau ca produsele să le vând și în Bulgaria, nu doar la noi”, a declarat Ana Morodan.

Au existat pierderi de zeci de mii de euro cam pentru toți cei care sunt influenceri

Cât privește pierderile pe care le-a avut, Ana susține că toți influencerii s-au lovit de așa ceva, însă e mândră de bussiness-urile pe care le are și e convinsă că toată situația se va schimba.  „Shop-ul e doar unul din business-urile mele. Nu este singurul. Am avut ideea de a face acest shop de vreo trei ori. Abia în pandemie am luat decizia de a lansa magazinul online. E, cumva, ca o prelungire a personalității mele.

A mers destul de binișor în pandemie. Evident, au existat și pierderi, căci s-au oprit multe afaceri. Au existat pierderi de zeci de mii de euro cam pentru toți cei care sunt influenceri”, a povestit Ana Morodan. Și pentru că emisiunea de pe Antena Stars a avut succes, din septembrie revine cu al doilea sezon.

Sursă foto: instagram