Simona Ionescu / Redactor Șef

Andreea Bănică, lăsată cu gura căscată. Ce o fascinează pe cântăreață

Andreea Bănică a recunoscut recent pe Instagram că a fost lăsată cu gura căscată. Cântăreața a fost de-a dreptul fascinată de ceea ce a trăit și a împărtășit momentul cu fanii.

Andreea Bănică se poate lăuda cu o carieră impresionantă, dar și cu o familie fericită. Are doi copii frumoși și un soț cu care se iubește și acum, după atâția ani. Cu toate că are o experiență băgată de viață, Andreea Bănică rar poate spune că a fost lăsată cu gura căscată. De data aceasta însă, „miracolul” s-a produs, iar blondina a recunoscut totul chiar la ea pe Instagram.

Recent, Andreea și fiica ei, Sofia, au plecat doar ele două într-o vacanță în Kenya. Vedeta nu și-a uitat nici fanii, așa că a pus pe Instagram nenumărate poze din vacanța de vis. Urmăritorii au fost curioși să afle unde sunt soțul ei, Lucian, dar și fiul cuplului, Noah. Cântăreața a clarificat acest aspect. „Nu am mers împreună din mai multe considerente…Noah este prea mic pentru această aventură! Lucian se ocupă de hotelul de la mare și alte proiecte, are grijă de părinții lui, deci nu putea pleca din țară. Băieții și-au luat rulota și au plecat și ei într-o excursie pentru ca Noah să nu simtă prea tare plecarea noastră”

Andreea Bănică, lăsată cu gura căscată. E fascinată de safari

Cântăreața a mărturisit că își dorea de mult să meargă în safari, dar că nu a mers cu cei mici pentru că nu puteau să se bucure cum se cuvine de experiență. „Noi nu i-am luat pe copii în destinații îndepărtate pe alte continente. Consider ca fiind foarte mici nu înțeleg mai nimic și nici nu țin minte mare lucru…acum, la 12 ani, percepe altfel lucrurile și trăiește emoția la cote mari. Rămâne cu amintiri frumoase”, a mărturisit artista.

De asemenea, Andreea a precizat că nu este doar cu fiica ei, Sofia, în această vacanță, ci e însoțită de nași. „Nașii noștri ne-au anunțat că vor să plece în Kenya și am plecat cu ei. Motivele: un loc unde îmi doream să ajung pentru safari și plăcerea de a admira animalele în habitatul lor. Fascinant de-a dreptul”, a transmis vedeta.

Speriată de bivoli, la fel ca Maticiuc în urmă cu câteva luni

Andreea Bănică gura căscată

Cântăreața a fost lăsată de-a dreptul cu gura căscată, în timpul plimbării. A postat o mulțime de poze cu animalele, în care și-a exprimat entuziasmul față de ceea ce a văzut. Totuși, a avut și un moment în care s-a speriat, atunci când a văzut bivolul african. „Bivolul african m-a cam speriat”, a scris Andreea Bănică pe Instagram, la o poză ilustrativă cu „individul bivol”.

În luna ianuarie a acestui an, Codin Maticiuc povestea și el pe Instagram că a avut o întâlnire de gradul 0 cu câțiva bivoli. Diferența este că Andreea Bănică i-a văzut din mașină, în timp ce Maticiuc a avut parte de momente de panică „pe viu”. „Seara când am plecat de la restaurant spre cabană unul din butleri (n.r. valet) m-a însoțit cu lanterna: – Sir, sir, is buffalo (n.r. bivol) here!… Cel puțin 20 erau pe pajiștea dintre cabanele de cazare. Negrii în întunericul beznă abia se zăreau de la lanternă. Doar ochii le sticleau în noapte reflectând fasciculul lanternei. Am iuțit pasul și am intrat la mine în cabană. Am mai pus doi butuci în șemineu și mi-am luat lanterna din dotare. Am ieșit pe prispă să mă mai uit la ei, gata însă să mă refugiez oricând în casă”, a povestit atunci Maticiuc.

Foto: Instagram, Facebook

Împușcături la Hollywood. Polițiștii au ucis un bărbat suspect

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.