Simona Ionescu / Redactor Șef

Andreea Marin, atac fără precedent la colegii din TV. Zâna și-a arătat adevărata față

Andreea Marin, atac fără precedent la colegii din TV. Zâna și-a arătat adevărata față
Andreea Marin schimbă macazul. Diva nu mai suportă felul în care moderatorii din televiziune duc meseria pe care și ea a avut-o, într-o zonă a penibilului. Zâna a răbufnit!

Andreea Marin a renunțat pentru câteva momente la vocea mieroasă, la răspunsurile simple și delicate, și a spus pe șleau ce părere are despre televiziunea de acum. Mai exact, despre cei care o fac.

Diva a făcut referire la moderatorii din ziua de azi, care sunt mereu puși pe harță și în căutarea senzaționalului. Mai mult, aceasta crede că ceea ce vedem pe micile ecrane este un circ plin de scandaluri umflate chiar de către prezentatorii tv.

„Ceea ce se întâmplă pe TV este că omul e atacat. E o nouă modă a prezentatorului care se crede mai deștept decât oricine. Și care vorbește mult și prost de multe ori”, a spus Andreea Marin, pe un ton critic, pe care rar îl folosește în public. Fosta vedetă de la TVR1 a mai adăugat faptul că noii moderatori își instigă proprii invitați: „În fond, ce senzațional e faptul că X se ceartă cu Y și că tu mai pui și paie pe foc?”.

Andreea Marin a renunțat la televiziune și a devenit influencer

Dupa succesul emisiunii „Surprize, surprize!”, „zâna” nu a mai urcat pe culmile audiențelor cu alte proiecte în televiune. Totodată, a rămas printre cele mai îndrăgite vedete din România, iar fanii s-au abonat buluc la conturile sale de pe rețelele sociale.

Astfel, Andreea Marin s-a orientat către o carieră de ambasador a unor mărci. Sau, în alte cuvinte, a devenit influencer.

Zi de zi, diva postează recomandări pentru diverse produse, iar reclama pe care o face brandurilor mari îi aduce venituri substanțiale.

Sub ploaia atacurilor Oanei Zăvoranu: „Face reclame la perii de WC”

Succesul din mediul online i-a atras și numeroase perdafe din partea Oanei Zăvoranu. Cea din urmă și-a făcut un scop din a le tempera pe influencerițele de succes, printre acestea numărându-se și Oana Roman, Adelina Pestrițu și altele.

„Când faci reclamă la ceva plătit, dar care nu te umilește, atunci e ok. Când faci reclamă la chiloți, n-ai cum. (…) Când eu sunt cu priza în mână, dar atunci când mă contactezi zici că ai 300 de asistente, nu e ok. Marin (n.r. Andreea Marin)  face reclame la perii de WC.

Am murit în momentul ăla. De ce nu spui: „Mie îmi place să mă cufuresc și de aia folosesc?” Pai, în momentul ăla mai poți să fii divă?”, a declarat Oana Zăvoranu.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre