Simona Ionescu / Redactor Șef

Atenție, se lasă cu lacrimi! Ce le face Gina Felea „chefilor la cuțite”

Atenție, se lasă cu lacrimi! Ce le face Gina Felea „chefilor la cuțite”
„Chefi la cuțite” a fost din nou, aseară, lider de audiență pe toate segmentele de public. Dar ceea ce s-a pregătit pentru ediția de azi promite un nou record de public.

Marți seara se va lăsa cu lacrimi în platoul „Chefi la cuțite”. Lacrimi de râs pentru că invitată va fi actrița Anca Dinicu care se va transforma în celebrul personaj Gina Felea. Gina Felea este unul dintre cele mai apreciate personaje din serialul „Băieți de oraș”. Replicile amuzante și reacțiile incredibile ale acesteia în serialul lui Mihai Bendeac au făcut ca personajul să-și atragă numeroși fani.

Puțini sunt însă cei care o cunosc pe interpreta acestui personaj în viața de zi cu zi. Anca Dinicu, pentru că despre ea este vorba, este o tănără frumoasă și ambițioasă. Care și petrece timp în bucătărie.

Gina Felea freacă ness

Farfuria care va ajunge în fața chefilor va fi o adevărată poveste, asezonată cu o băutură specială: ness frecat, fără zahăr. Va fi o jurizare cum n-a mai fost alta pentru că Gina are replici și răspunsuri pentru orice întrebare. “Mă doare în partea stângă de cât am râs. N-am mai râs așa tare de nu ştiu când”, a mărturisit chef Bontea.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar scânteia competiției s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru titlul suprem.

Emisiunea de gătit, din nou lider de audiență

Luni seara a fost incontestabil seara „Chefilor la cuțite”. Conform Kantar Media, emisiunea a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.1 puncte de rating și 20.2% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.9 puncte de rating și o cotă de piață de 20.5 de procente, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.2 puncte de rating și 14.3 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.06, 1.9 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la „Chefi la cuțite”.

Walter Zenga și-a găsit deja alt drum în viață în plin divorț

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre