Casa Balenciaga revoluționează moda: Haine cu muzică dedicată

Casa Balenciaga revoluționează moda: Haine cu muzică dedicată
În ultima perioadă Balenciaga a renăscut sub coordonarea noului director de creație, iar colaborările cu alte branduri sau vedete mai degrabă atipice au poziționat casa de modă într-un loc vizibil și căutat. Ultimele creații sunt vânate de vedete și pasionați, cum ar fi poșeta La Cagole după care și Madonna se dă în vânt.

Ultima găselniță a celor de la Balenciaga e să pună muzică pe hainele sale. De săptămâna aceasta o listă de redare exclusivă realizată de Pink Martini pentru Balenciaga este  disponibilă pentru streaming sau download pe Apple Music. Lansată simultan, colecția de haine în ediție limitată Balenciaga x Pink Martini este disponibilă în magazine și pe balenciaga.com.

Campanie inedită

Anunțul colaborării este o campanie dedicată, cu fanii Pink Martini pe o scenă personalizată, purtând haine unisex în ediție limitată, fotografiat de Francois Prost.

Hanoracele cu glugă și tricourile cu mânecă lungă realizate din bumbac 100% organic prezintă logo-ul Pink Martini, care înfățișează un avion care se învârte în jurul lumii, alături de cuvintele Balenciaga Music Merch, precum și inscripții care fac referire la albumele trupei  – Hang On Little Tomato și Je dis oui! (I say yes! ), la piesa Je ne veux pas travailler (Nu vreau să lucrez) și la orașele în care au crescut fiecare dintre membrii Pink Martini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Balenciaga 🕊 (@balenciaga)

Redescoperiți muzica Pink Martini

Cu concerte inclusiv în România, Pink Martini s-a format în Portland, Oregon, în 1994, ca o alternativă la modul în care erau sonorizate evenimentele politice. „Mica orchestră” se inspiră din muzica din întreaga lume, traversând genurile pop, clasic și jazz.

În calitate de curator oficial pe Apple Music, Balenciaga selectează artiști pentru a crea liste de redare originale. Piesele sunt alese de către artistul sau grupul selectat, pe baza gusturilor și influențelor personale.

Acești creatori sunt aleși de Demna, care a dat startul seriei cu propria listă de redare, urmată de drop-uri exclusive și merch în ediție limitată de la Rammstein, RuPaul, Aya Nakamura și Acid Arab. Demna Gvasalia este un designer de modă georgian, în prezent director creativ al Balenciaga și cofondator al brandului Vetements.

Sursa foto: Instagram