Cum se pregăteşte şniţelul de legume

Cum se pregăteşte şniţelul de legume
Cartea de bucate semnată Sanda Marin este sfântă pentru cei care vor să gătească o mâncare gustoasă. Iată o rețetă inedită: cum se pregăteşte şniţelul de legume, un preparat excelent în perioada de post.

O variantă sănătoasă la clasicul şniţel din carne este cel din legume, după o reţetă foarte gustoasă din celebra carte de bucate a Sandei Marin. Puteți încerca această rețetă acum, în postul Sfinților Apostoli Petru și Pavel, care se încheie pe 29 iunie.

Cum se pregăteşte şniţelul de legume

Abia când începi să mănânci șnițelele din legume îți dai seama că nu este carne.

Ingrediente

  • 2 morcovi, 1 rădăcină pătrunjel, 4  cartofi, ½ varză, o mână fasole, o mână mazăre verde, 2 ouă, 2 linguri făină, 1 lingură brânză rasă (şvaiţer sau parmezan), 1 lingură pesmet, untură (sau ulei) pentru prăjit, sare

Mod de preparare

  • Se fierb împreună sau separat, în apă cu sare, morcovii, pătrunjelul, cartofii fără coajă, varza opărită mai înainte, fasolea verde şi mazărea boabe.
  • Se scurg bine de apă şi se toacă toate, afară de mazăre, potrivit de mărunt.
  • Separat se amestecă o lingură de făină cu 2 ouă.
  • Se adaugă zarzavatul, brânza rasă şi sare dacă mai trebuie.
  • Se ia cu lingura din compoziţie, se fac chiftele rotunde cu mâna dată prin făină şi se turtesc apoi în formă de şniţel pe un fund presărat cu pesmet.
  • Se rumenesc în untură (sau ulei) şi se servesc cu salată.