Casa Tiffany din New York, în faţa căruia a luat micul dejun Audrey Hepburn în filmul „Breakfast at Tiffany’s”, a achiziţionat un diamant de 80 de carate pentru a realiza o reeditare a istoricului său colier, pe care l-a prezentat la Expoziţia Mondială de la New York din 1939, relatează EFE.
„Noul colier cu diamant încastrat este cea mai scumpă bijuterie pe care o pune în vânzare Tiffany în întreaga sa istorie”, au dezvăluit joi surse ale firmei. Potrivit oficialilor, colierul va fi expus publicului în 2022, când se vor redeschide porţile legendarului magazin de pe Fifth Avenue, după nu mai puțin de doi ani ani de renovare.
Comoara din Botswana
Dacă în varianta inițială piatra centrală a colierului era un aquamarin de mari dimensiuni, în această reeditare, el va fi înlocuit cu un „extraordinar” diamant oval de 80 de carate, cel mai mare diamant pus vreodată în vânzare de firma Tiffany în cei 183 de ani de istorie a sa. E depăşit doar de emblematicul Tiffany Diamond, de valoare inestimabilă şi care nu este de vânzare.
„Ce mod mai bun de a sărbători în 2022 redeschiderea sediului nostru renovat, decât acest incredibil colier prezentat cu prilejul Expoziţiei Mondiale din 1939 şi care a fost una dintre bijuteriile cele mai impresionante prezentate la deschiderea sediului Tiffany de pe 5th Avenue în 1940”, notează într-un comunicat Victoria Reynolds, expertă în pietre preţioase la Tiffany & Co.
Potrivit ei, noul colier va reflectă istoria şi moştenirea acestei firme de bijuterii de lux din New York, al cărei fondator, Charles L. Tiffany, a fost supranumit „Regele Diamantelor”. Acest diamant de categorie IF (n.r. – adică fără imperfecţiuni interne sau externe) şi de culoare D (n.r. – claritate maximă), „este unic şi a fost obţinut în mod responsabil din Botswana (Africa)”, a mai precizat Victoria Reynolds.
De-a lungul existenţei sale, Tiffany a achiziţionat numeroase pietre excepţionale pentru creaţiile sale, inclusiv legendarul Tiffany Diamond, unul dintre cele mai pure şi mai mari diamante galbene din lume, alături de Smaraldul Hooker, sau de diamantele Mazarin, cumpărate de Tiffany la licitaţia de bijuterii ale Coroanei Franţei din 1887.
Grupul LVMH a preluat efectiv Tiffany, ieri
Anunțul vine fix în ziua în care, pe rețelele sociale, grupul de branduri de LVMH a anunțat finalizarea și perfectarea tranzacției prin care și-a adăugat celebra casă de bijuterii în portofoliu.
Producătorul de bijuterii Tiffany a fost vândut grupului LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) în noiembrie 2019. Conform acordului de achiziție s-a optat pentru o tranzacție cash care a evaluat compania americană la 135 dolari per acţiune, adică nu mai puţin de 16,2 miliarde dolari. LVMH a anunțat, joi: „Achiziționarea acestei case de bijutierii iconice din SUA va transforma profund divizia Ceasuri și bijuterii LVMH și va completa cele 75 de case distinse ale grupului”.
Bernard Arnault, președinte și director executiv al LVMH, a adăugat și el: „Sunt încântat să-i întâmpin pe Tiffany și pe toți angajații lor talentați din grupul nostru. Tiffany este un brand iconic și o emblemă chintesențială a sectorului global de bijuterii. Ne-am angajat să sprijinim Tiffany, un brand care este sinonim cu dragostea și a cărui „cutie albastră” este venerată în întreaga lume, cu aceeași dedicație și pasiune pe care le-am aplicat fiecăruia dintre prestigioasele noastre case de-a lungul anilor.
Suntem optimiști cu privire la capacitatea Tiffany de a accelera creșterea, de a inova și de a rămâne în fruntea celor mai prețuite realizări și amintiri din viața clienților noștri. Aș dori să-i mulțumesc lui Alessandro Bogliolo și echipei sale pentru dedicarea față de Tiffany și munca lor din ultimii trei ani, în special în această perioadă dificilă”.
Printre brandurile cele mai cunoscute deținute de grupul LVMH se numără Moet & Chandon, Dom Perignon, Givenchy şi Louis Vuitton.
Sursa foto: Instagram, Tiffany.com
Exclusiv. Alex Bodi, instabil pe rețelele sociale. Iată ce face
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook