Cristina Șișcanu a oferit câteva alternative sănătoase pentru o dietă echilibrată. 

Ce dietă ține Cristina Șișcanu 

Pentru micul dejun, Cristina Șișcanu a propus: 35g cereale integrale cu 250 ml de lapte 1,5% grăsime sau 250 ml de iaurt 2% grăsime sau 1-2 ouă cu 1 avocado (sau o legumă)+ 75 g de brânză (nu grasă) sau 100 g de ton în suc propriu

50 g carne fiartă sau o cutie de brânză cottage 2% grăsime+ o legumă +2 felii de pâine integrală Gustare 1 maxim 200 g de fruct (nu struguri, nu banană)

 

Pentru prânz, vedeta propune o dietă din proteine și legume. În meniu puteți integra 150 g carne de pui sau de curcan sau de vită la grătar sau la cuptor fără ulei cu 200 g salată de crudități fără ulei sau 200 g de pește la grătar sau la cuptor fără ulei+ 200g de legume (nu cartofi!) la grătar sau la cuptor sau la abur fără ulei+ 125 g orez sălbatic

300 ml ciorbă/supă (să nu aibă cartofi și nu rădăuțeană) +50g de crutoane G2 ZERO (deoarece mai mâncăm ciocolățele îndulcite cu extract din ștevie)

 

Cina trebuie să fie scăzută în calori. Variante

Salată asortată cu 200 g de brânză light sau carne (fiartă sau grătar) sau peste (grătar sau la cuptor) bucățele +10-12 măsline+ 125 g legume asortate

200 g de mamaligă+ 125 g de brânză (nu grasă, de ex. telemea light) SAU 135 g penne integrale+ brânză rasă light (telemea sau mozarella) (variantă mea preferată) Se bea: cafea cu lapte 1.5% grăsime, ceai de soc, ceai verde (fără zahăr) și apă”, a explicat Cristina Șișcanu.

Sursa: wowbiz

Românească, gustoasă și unică: ciorba de salată verde

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp

Parteneri