După lumânările cu miros de părți intime, actrița Gwyneth Paltrow a avut o nouă idee „genială”

După lumânările cu miros de părți intime, actrița Gwyneth Paltrow a avut o nouă idee „genială”
În 2008, Gwyneth Paltrow a fondat Goop, care inițiat era o revistă săptămânală de lifeStyle. Între timp, site-ul a ajuns un brand global estimat la 200 de milioane de lire sterline, pe care vedeta vinde, foarte scump, obiecte ciudate.

Actrița în vârstă de 49 de ani este recunoscută ca fiind pasionată de terapii alternative cu energii. Anul trecut vedeta a lansat o colecție de lumânări care miros precum părțile intime feminine. O astfel de lumânare costă 74 de dolari. Acum, vedeta a mai avut o idee „genială” și a lansat un produs destinat părinților snobi.

Gwyneth Paltrow face furori cu acest nou produs. Este vorba de scutece de lux. Nu e vorba de unele refolosibile, ci  unele comparabile cu cele de la brandurile cunoscute, care ajung la pubelă după ce au fost purtate de copii.

Dar când marca Goop a lui Gwyneth Paltrow a anunțat ieri lansarea unui scutec de lux. Reacțiile au fost mai mult iritate decât entuziaste. Un set de 12 scutece de unică folosință din lână de alpaca, închise cu pietre de chihlimbar și parfumate cu iasomie și bergamotă – costă nu mai puțin de 120 de dolari, anunță Vogue.de.

Scutecele exorbitant de scumpe i-au scos din minți pe internauți

Clienții însă nu au fost prea entuziasmați. Comentarii precum „Astăzi este 1 aprilie?” sau „Oh, Doamne, mamele de lux trebuie să fie și mai extravagante și mai ieșite din comun acum!” au fost printre răspunsurile de sub postarea de pe Instagram a paginii @goop despre lansarea produsului.

„Deci, acest pachet de 12 va dura o zi pentru părinți?”, a remarcat un alt urmăritor, și într-adevăr, un scutec de chihlimbar care costă 10 dolari fiecare și care este aruncat după o singură purtare pare puțin absurd. Prin urmare, unii dintre urmăritori au suspectat imediat că este vorba de o glumă sau de un produs fals – lucru pe care Gwyneth Paltrow l-a lămurit imediat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by goop (@goop)

„Dacă te enervează să te gândești la scutece ca la un bun de lux, atunci ar trebui să te enerveze și faptul că sunt impozitate ca un bun de lux”, a răspuns celebra actriță, în mediul online.

Gwyneth Paltrow a oferit explicații despre produsul de lux lansat

„Există doar un singur pachet din acestea – pentru că nu sunt chiar de vânzare”, notează Goop pe site-ul său despre povestea din spatele scutecelor de lux. Într-o înregistrare video pe Instagram, Gwyneth Paltrow își lămurește urmăritorii iritați la câteva ore după anunț: „Diapér este un produs fals conceput pentru a atrage atenția asupra unei probleme reale”.

Scopul actriței și fondatoarei Goop a fost acela de a folosi această acțiune pentru a atrage atenția asupra faptului că scutecele nu sunt tratate ca un produs de primă necesitate în 33 de state americane, ci sunt taxate ca un bun de lux. Scutecele nu ar trebui să mai fie impozitate ca un bun de lux”, a explicat vedeta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by goop (@goop)

Conform sondajelor Baby2Baby, scutecele sunt a patra cea mai mare cheltuială în gospodăriile cu venituri mici, iar nevoia de scutece a crescut dramatic în timpul pandemiei. Din cauza acestei penurii la nivel național, organizația a început să producă ea însăși scutece și să le vândă mai ieftin decât scutecele convenționale. De asemenea, au reușit să obțină cu succes abolirea taxelor pe scutece în California, Florida și Maryland.

Sursa foto: Instagram