„Îngerașii” Victoria’s Secret devin istorie. Compania a găsit înlocuitori

„Îngerașii” Victoria’s Secret devin istorie. Compania a găsit înlocuitori
Cunoscuta companie de lenjerie a făcut un anunț șoc. Toată strategia de promovare, care a făcut din acest brand cel mai accesat în domeniu, va fi abandonată.

„Îngerașii” Victoria’s Secret devin istorie. Compania de lenjerie a anunțat că renunță la celebrele modele – „Îngerași”. În schimb, va face parteneriat cu un grup de femei inspiraționale. Între acestea se vor regăsi activiste vocale și antreprenoare cunoscute. Pentru noua sa imagine Victoria’s Secret renunță la armata de fotomodele „îngerași”, în favoarea actriței și antreprenoarei indiene Priyanka Chopra Jonas, a fotbalistei și activistei pentru egalitate de gen Megan Rapinoe, scrie Business Insider.

Cum au apărut „îngerașii” Victoria’s Secret

La finele anilor 1990 și începutul anilor 2000 prezentările de modă a Victoria’s Secret au avut un rol puternic în a defini ce înseamnă provocator. Recent însă, compania a fost criticată ca fiind depășită de vremuri.

Ed Razek, unul dintre cei mai longevivi directori de marketing ai L Brands, compania-mamă a Victoria’s Secret, care a fost creditat cu lansarea carierelor a numeroase fotomodele faimoase, și-a dat demisia în 2019. De asemenea, prezentarea Victoria’s Secret din luna noiembrie a acelui an a fost anulată. S-a întâmplat după ce Razek a făcut afirmații controversate legate de includerea unor fotomodele transgender sau supraponderale în prezentările de modă ale companiei.

Modelele „îngerași” Victoria’s Secret au fost sinonimi cu brandul de la sfârșitul anilor 1990. Printre ei s-au numărat, de-a lungul anilor, unele dintre cele mai faimoase fotomodele din lume – Gisele Bündchen, Tyra Banks, și Heidi Klum. Ele au reprezentat imaginea Victoria’s Secret în campaniile sale de marketing și prezentările anuale de modă.

„Îngerașii” nu mai sunt relevanți

CEO-ul companiei, Martin Waters, a afirmat într-un interviu publicat miercuri de The New York Times că „îngerașii” nu mai sunt „relevanți cultural”.

Waters a declarat în același interviu: „Pe vremuri brandul Victoria avea o singură lentilă care era numită provocatoare. Am știut că trebuie să schimbăm acest brand de mult timp. Doar că nu am avut controlul asupra companiei pentru a putea face asta”.

Sursa foto: Instagram

Andreea Esca și-a grăbit fiica să plece de acasă. De ce crede că e bine să stea singură

Recomandarile noastre