Casa de modă italiană Moschino a dezvăluit pe podium colecția „gonflabil-chic”, cu piese uimitoare inspirate piese inspirate de obiectele plutitoarele de la piscină – colaci de salvare, simpli sau cu personaje, mingi gonflabile etc. – costume de baie și multe altele.Cu așa o colecție, casa de modă italiană Moschino a făcut senzație pe podium în timpul Săptămânii Modei de la Milano cu o linie de îmbrăcăminte jucăușă, cu tematică gonflabilă, realizată din jucării de piscină în tehnicolor.
Designerul Jeremy Scott a declarat că defilarea de modă de joi a fost o aluzie la creșterile de prețuri la nivel mondial, jucându-se cu termenul „inflație” care, în engleză definește atât umflarea unui obiect cât și termenul economic de speriat. Mesajul lui: trebuie să rămâi în picioare chiar și în mijlocul unei crize economice. „Trebuie să păstrezi spațiu pentru bucurie”, a spus Scott despre colecția de primăvară – vară 2023, potrivit revistei Vogue.
63 de look-uri „inflation-chic”
Modelele au prezentat 63 de look-uri „inflation-chic”, folosind camere de aer pe post de curele pe rochii, împreună cu aripioare de înot pentru începători în formă de delfini, ca accesorii asemănătoare unor mănuși.
Prin ținutele prezentate, scrie NYTimes.com, modelele au fost menite să inspire „starea de spirit de plutire”, potrivit Moschino, care a prezentat, de asemenea, un costum (cu pantaloni) cu revere gonflabile și o rochie de cocktail cu cordoane de siguranță la bust și la tiv.
„Această înălțare simbolică începe cu look-uri de zi pentru a rămâne pe linia de plutire, a declarat casa de modă într-un comunicat de presă. O răsucire directă a cuvântului „inflație” începe apoi să intre în relief, cu jucării de piscină, plute de salvare și veste de salvare”.
Casa de modă Moschino a ironizat de mult timp sistemul modei
Moschino este o casă de modă lux italiană, specializată în accesorii din piele, încălțăminte, bagaje și parfumuri. A fost fondată în 1983 de către Franco Moschino. Franco Moschino a ironizat permanent sistemul modei, dar a profitat de pe urma acestuia. El a folosit spectacolele ca teatru și umorul ca marketing. Hainele erau pancartele sale de pichetare:
Totul, de la costume la tricouri, a fost inscripționat cu sloganuri precum „Bunul gust nu există”; pe o jachetă, în loc de curea, a brodat cuvintele „Waist of money”. La fel ca Elsa Schiaparelli, s-a jucat cu suprarealismul prin efecte decorative de trompe l’oeil (un costum negru, de altfel clasic, de exemplu, purta tacâmuri de argint și un șervețel în loc de nasturi și jabot). Libertatea a fost mantra lui Moschino – libertate față de ideile de proprietate, față de risipa generată de tendințe, față de reguli.
După moartea sa, Rossella Jardini, prietena și colega sa, a dus mai departe moștenirea amuzantă a lui Moschino timp de aproape 20 de ani. Din 2013, „copilul teribil american al modei” Jeremy Scott a revigorat marca prin acrobații exagerate pe podiumuri, colaborări cu Barbie, imitații ale unor logo-uri iconice, de la McDonald’s la Marlboro, și o atmosferă generală de „feel-great”, scrie Vogue.com.
Sursa foto: Instagram / Moschino
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook