Simona Ionescu / Redactor Șef

Rihanna, cea mai bogată cântăreață din lume, este pe cale să devină și mai bogată

Rihanna, cea mai bogată cântăreață din lume, este pe cale să devină și mai bogată
Abia ce a dat-o Forbes drept cea mai bogată artistă din lume, că aceasta pregătește o surpriză de proporții fanilor. Care surpriză e menită să îi alimenteze și mai mult conturile, după cum veți vedea.

Rihanna, cea mai bogată cântăreață din lume, este pe cale să devină și mai bogată. Popstarul miliardar își prezintă abdomenul impecabil într-un nou anunț de promovare pentru primul său parfum Fenty Beauty. Mesajul: „suntem furioși, de cele mai multe ori”.

Rihanna a devenit oficial miliardar săptămâna trecută. Superstarul în vârstă de 33 de ani a împărtășit promoția pentru primul parfum al mărcii sale cu cei peste 102 milioane de adepți pe care îi are pe Instagram.

Cum a devenit miliardară Rihanna

Rihanna valorează acum 1,7 miliarde de dolari, potrivit Forbes. Majoritatea averii sale – estimată la 1,4 miliarde de dolari – provine din valoarea Fenty Beauty, marca pe care o deține acum în proporție de 50%.

O mare parte din restul averii sale provine de la compania ei de lenjerie intimă, Savage x Fenty. Aceasta valorează aproximativ 270 de milioane de dolari. Câștigurile din cariera sa de muzician și actriță de top reprezintă restul, scrie Daily Mail. Disponibile online și la magazinele Sephora, produsele Fenty Beauty au avut succes din start.

Până în 2018, primul său an calendaristic complet, linia de machiaj aducea venituri anuale de peste 550 de milioane de dolari. Acest lucru a depășit veniturile de la mărci precum Kylie Cosmetics a lui Kylie Jenner, KKW Beauty a lui Kim Kardashian West și Honest Co.

Rihanna, cea mai bogată cântăreață din lume, este pe cale să devină și mai bogată

La sfârșitul lunii iulie, cântăreața și-a promovat cea mai recentă afacere în timp ce a tachinat fanii cu lansarea iminentă a parfumului ei foarte așteptat. Câștigătoarea de nouă ori a premiului Grammy a împărtășit două portrete în alb și negru ale sale. Acum, în povestea ei de pe Instagram, Rihanna a împărtășit un videoclip al unei sticle de parfum cu legenda „ceva senzual, încrezător, dar sexxy ✨ care vine în curând”.

În plus, în martie, superstarul a înregistrat o marcă comercială pentru o linie de produse și instrumente pentru îngrijirea părului. Acestea variază de la șampon până la sclipici de păr, sub numele de Fenty Hair.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre