Secretele vedetelor. Cum să fii în formă în 15 minute

Secretele vedetelor. Cum să fii în formă în 15 minute
Ai nevoie de numai 15 minute pe zi pentru a fi în formă. Un corp de invidiat nu se construiește neaparat cu chin și înfometare. Cei mai mari specialiști fac cunoscute ponturile secrete pe care le-au dat deja vedetelor.

E nevoie de nutriție corectă și exerciții fizice banale pentru a vă îmbunătăți echilibrul fizic și psihic. Celebrul trainer personal al Prințesei Beatrice, Nadya Fairweather, dezvăluie cum să vă îmbunătățiți echilibrul fără a face uz de un echipament special.

Tot ce trebuie să faceți este să încercați atingeri ale solului stând pe un singur picior, spune antrenorul personal al celebrităților, Nadya Fairweather. Exercițiul este de-a dreptul banal, dar rezultatele lui, sunt uimitoare.

Stând în picioare, drept, aduceți piciorul stâng în față. Între timp, genunchiul piciorului drept trebuie să fie relaxat sau ușor îndoit. Din această poziție, înclinați-vă înainte și atingeți, cu palma stângă podeaua / solul. În același timp, extindeți piciorul stâng drept în spate, după care reveniți în poziția de pornire. Faceți cinci repetări, lente, apoi schimbați picioarele.

Celebra nutriționistă Shona Wilkinson explică ce înseamnă o dietă corectă. Veștile ei sunt foarte bune. Beți vin roșu, spune experta. Vinul roșu conține resveratrol – un antioxidant, care ajută la îmbunătățirea coordonării și echilibrului motorice. Dar, beți vin numai cu moderație. Prea mult, poate provoca exact efectul opus. ”Nu uitați că trebuie să fie struguri roșii sau negri, pentru a obține efectul maxim dat de resveratrol”, spune nutriționista pentru Daily Mail.

Problemele urechii și infecțiile ne pot afecta echilibrul și se întâmplă frecvent ca acestea să fie cauzate sau exacerbate de produsele lactate.  De aceea, nutriționista mai recomandă să înlocuiți laptele obișnuit de vaci cu o alternativă vegetală, cum ar fi laptele de migdale. Dar cu o mențiune: citiți atent eticheta, pentru a nu aduce în organism o cantitate mare de zahăr adăugat.

Pentru a face exercițiile specialiștii recomandă haine ușoare. Dacă nu dețineți în garderobă haine speciale de yoga, niște colanți și un tricou sau o bustieră sunt suficiente.

Sursa foto: Daily Mail, Pixabay /  Free Photo