Simona Ionescu / Redactor Șef

Chefi la cuțite 2024 a atins milionul. Veste uriașă pentru jurații angajați în bătălia cu foștii, plecați la ProTv

Chefi la cuțite 2024 a atins milionul. Veste uriașă pentru jurații angajați în bătălia cu foștii, plecați la ProTv
Noul sezon Chefi la cuțite a fost așteptat cu emoție de fanii emisiunii, după ce s-a schimbat garnitura de jurați. Nu puțini au fost cei critici, care nu au dat șanse noii formule. Ei, în primul rând, au primit o lecție.

Pe 1 mai, Chefi la cuțite 2024 a atins milionul. Cifrele audiențelor au venit să recompenseze talentul celor patru jurați, dar și investiția de încredere și financiară făcută în ei de Antena Group. Producția emisiunii ajunse la sezonul cu numărul 13 costă zeci de mii de euro.

Îndrăgitul show-ul culinar difuzat de Antena 1 a reușit o performanță imensă, chiar pe 1 mai. La o lună și jumătate de când a început noul sezon, Chefi la cuţite 2024, de pe Antena 1, emisiunea culinară a reușit să ocupe primul loc, pe un segment de audiență, pe toată durata difuzării emisiunii.

Comparativ cu Pro TV, diferența este de aproximativ 10.000 de telespectatori, însă este o mare reușită, ținând cont că este pentru prima dată când, emisiunea rămasă fără chefii Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea, urcă pe primul loc pe tot intervalul show-ului.

10.000 de telespectatori în plus la Antena 1

Ediţia Chefi la cuţite 2024 din 1 mai, care i-a avut ca protagoniști pe noii jurați, Richard Abou Zaki, Ștefan Popescu, Orlando Zaharia și Alexandru Sautner, a fost difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20:30 – 24:02. Tot în același interval pe Pro TVse difuza Las Fierbinţi şi Survivor, iar pe Kanal D au fost serialul turcesc ,,O Dragoste” şi semifinala Champions League dintre Borussia Dortmund şi PSG.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chefi la Cutite (@chefilacutite)

Potrivit Antena 1, în minutul de aur:  „22:04, 1 milion de telespectatori au urmărit la Antena 1 așteptarea tensionată a farfuriilor pe banda care aduce verdictele battle-urilor”. Altfel spus, un milion de telespectatori au fost martori la momentul tensionat al judecării farfuriilor pe banda rulantă.

Prima bătălie din sezonul 13 al emisiunii Chefi la cuțite 2024 a fost câștigată de echipa lui chef Alexandru Sautner, după o confruntare în care echipele au trebuit să pregătească câte un preparat nou la fiecare 13 minute.22:04, 1 milion de telespectatori au urmărit la Antena 1 așteptarea tensionată a farfuriilor pe banda

Chefi la Cuţite 2024 a câștigat targetul comercial de 1 milion

La ora 22.04, s-a înregistrat minutul de aur, adică a fost vârful de audiență: 1 milion de telespectatori au urmărit tensionați, la Antena 1, venirea farfuriilor pe bandă.

„Chefi la cuţite s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial, înregistrând 4.9 puncte de rating şi 18.6% cotă de piaţă”. În cifre absolute, asta înseamnă aproape 230.000 de telespectatori din acest segment.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chefi la Cutite (@chefilacutite)

În acelaşi timp, transmite Antena 1, „postul concurent ProTV a obținut 4.7 puncte de rating şi 17.8% cotă de piaţă”, adică a fost de aproape de 220.000 de telespectatori. Practic, Chefi la cuţite 2024 a avut, pe publicul comercial 21- 54 de ani urban, cu 10.000 de telespectatori mai mulţi decât Pro TV..

Cum arată audiența posturilor TV pe intervalul Chefi la cuţite 2024 (20.30 – 24.02), de 1 mai, pe publicul comercial (21 – 54 de ani)

  1. Antena 1 – 228.000 de telespectatori (4,9 rating, 18,6 share)
  2. Pro TV – 218.000 (4,7 rating, 17,8 share)
  3. Digisport – 130.000
  4. Kanal D – 75.000
  5. România TV – 33.000
  6. Happy Channel şi Film Cafe – 31.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-24.02), de 1 mai, la nivel naţional

  1. Pro TV: 1.195.000 de telespectatori (6,8 rating, 20,4 share)
  2. Antena 1: 760.000 (4,3 rtg, 12,9 share)
  3. Kanal D: 610.000
  4. România TV: 300.000
  5. Digisport: 280.000
  6. Happy Channel: 260.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-24.02), de 1 mai, în mediul urban

  1. Pro TV: 545.000 de telespectatori (5,5 rating, 16,7 share)
  2. Antena 1: 490.000 (4,9 rtg, 15 share)
  3. Kanal D: 300.000
  4. Digisport: 195.000
  5. România TV: 185.000
  6. Antena 3: 125.000

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre