Simona Ionescu / Redactor Șef

S-a aruncat cu gunoi în manechine. Cea mai bizară prezentare de modă

S-a aruncat cu gunoi în manechine. Cea mai bizară prezentare de modă
În ultimii ani casele de modă parcă s-au luat la întrecere în a avea prezentări ciudate. La Milano, tocmai s-a aruncat cu gunoi în fotomodele.

Publicul a fost invitat să arunce cu gunoi în manechine, la prezentarea AVAVAV de la Fashion Week Milano. Directorul de creație AVAVAV, Beate Karlsson, vorbește despre cum comentariile negative de pe rețelele sociale au inspirat spectacolul ei prezentat duminică.

„Acest brand este o glumă”, „Te urăsc” și „Ar trebui să fie bine?”, sunt comentarii de zi cu zi pe contul de socializare al AVAVAV. Într-o lume în care critica online a devenit exagerată și complet dezinformată, directorul de creație al brandului AVAVAV, Beate Karlsson a ales să centreze aceste comentarii negative ca punct de inspirație în spatele spectacolului ei pentru colecția de toamnă – iarnă 2024 prezentată în acest weekend la Milano Fashion Week.

Spectatorii au aruncat cu gunoi în manechine

La intrare, publicul a primit mănuși sterile din plastic cu marca brandului, și găleți pline cu gunoi, oamenii fiind invitați să arunce cu resturi menajere în  modele în timp ce acestea treceau pe podium. Pe ecranele gigantice, curgeau comentarii jignitoare și urâte la adresa AVAVAV.

Modelele au înaintat dificil pe catwalk, defilarea lor fiind îngreunată de gunoaiele cu care oamenii aruncau în ele. Manechinele au fost lovite cu coji de banane, sticle de apă, pahare de cafea și gunoi ca o metaforă pentru dezordinea online aruncată de trolii de pe rețelele sociale.

Cizmele cu patru degete

Potrivit directorului de creație AVAVAV, această colecție este preferata ei până în prezent, cu rochii transparente, cămăși cu guler supradimensionate, cizme cu patru degete și o nouă  colaborare Eastpak, arată Hypebae.com. „Am avut multă atenție asupra mărcii și a fost interesant să vedem cât de avizați sunt oamenii, în special cei din online. M-am gândit la modul în care internetul este viitorul, dar comportamentul online este mai degrabă primitiv.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marvin Garcia (@davinzgarcia)

Oamenii acționează într-un mod foarte exagerat, așa că am fost inspirată atât de fanii noștri cât și de cei care urăsc marca, manifestându-se ca atare în mediul online. Vrem să ne întoarcem privirea de la tot ceea ce oamenii ne spun că ar trebui să fim și să ne concentrăm doar pe propria noastră treabă. (…)

Cizmele cu patru degete de la AVAVAV sunt în topul preferințelor fashioniștilor

Ce este AVAVAV? Nu știu încă ce suntem, dar știu că ne apropiem mult mai mult de viziunea noastră. Mulți oameni cred că suntem mari, dar suntem încă foarte mici și tineri. Este greu ca brand emergent și nu putem face decât să ne concentrăm pe designul nostru, a declarat, pentru sursa citată, Beate Karlsson. Beate Karlsson, directorul creativ al casei de modă AVAVAV este cunoscută pe platformele de socializare pentru cizmele ei catalogate „monstruoase” cu patru degete. Anterior de acest model, a lansat sandale în formă de mâini.

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre