Ultima găselniță a celor de la Balenciaga e să pună muzică pe hainele sale. De săptămâna aceasta o listă de redare exclusivă realizată de Pink Martini pentru Balenciaga este disponibilă pentru streaming sau download pe Apple Music. Lansată simultan, colecția de haine în ediție limitată Balenciaga x Pink Martini este disponibilă în magazine și pe balenciaga.com.
Campanie inedită
Anunțul colaborării este o campanie dedicată, cu fanii Pink Martini pe o scenă personalizată, purtând haine unisex în ediție limitată, fotografiat de Francois Prost.
Hanoracele cu glugă și tricourile cu mânecă lungă realizate din bumbac 100% organic prezintă logo-ul Pink Martini, care înfățișează un avion care se învârte în jurul lumii, alături de cuvintele Balenciaga Music Merch, precum și inscripții care fac referire la albumele trupei – Hang On Little Tomato și Je dis oui! (I say yes! ), la piesa Je ne veux pas travailler (Nu vreau să lucrez) și la orașele în care au crescut fiecare dintre membrii Pink Martini.
View this post on Instagram
Redescoperiți muzica Pink Martini
Cu concerte inclusiv în România, Pink Martini s-a format în Portland, Oregon, în 1994, ca o alternativă la modul în care erau sonorizate evenimentele politice. „Mica orchestră” se inspiră din muzica din întreaga lume, traversând genurile pop, clasic și jazz.
În calitate de curator oficial pe Apple Music, Balenciaga selectează artiști pentru a crea liste de redare originale. Piesele sunt alese de către artistul sau grupul selectat, pe baza gusturilor și influențelor personale.
Acești creatori sunt aleși de Demna, care a dat startul seriei cu propria listă de redare, urmată de drop-uri exclusive și merch în ediție limitată de la Rammstein, RuPaul, Aya Nakamura și Acid Arab. Demna Gvasalia este un designer de modă georgian, în prezent director creativ al Balenciaga și cofondator al brandului Vetements.
Sursa foto: Instagram
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook