Imi amintesc de ea, într-o frumoasă zi de vară a anului 2000, când stabilisem o întâlnire pentru un interviu și o ședință foto, interviu pe care urma să-l public într-un ziar bulevardier recent înființat. Delia avea puțin peste 18 ani.
Fixasem ca punct de întâlnire, și ca loc în care să facem fotografiile, în fața Operei Române, un loc cu niște cadre arhitecturale deosebite, coloane și arcade de marmură albe care ar fi scos-o, consideram, foarte bine în evidență.
Delia și-a făcut apariția într-o rochiță multicoloră, încălțată cu niște sandale albe (nu se văd în fotografii, dar chiar așa a fost), fardată discret și.. însoțită. De un tip la vreo 25-26 de ani, subțirel, blonduț, cam șters, într-un costum banal. Nu mi l-a prezentat și el nici nu a catadicsit să facă gestul de a-și spune numele, așa că l-am lăsat în pace să-și păzească mașina cu care o transportase pe micuța Delia.
A fost o ședință foto destul de scurtă. I-am comentat puțin machiajul, iar Delia s-a simțit datoare să-mi spună că ”Da, am o problemă cu ochii”, deși eu nu mă referisem decât la faptul că trebuia să-și fi dat cu mai mult contur. În trecăt fie spus, Delia are ochii ușor exoftalmici, probabil din cauza unei conjunctivite mai vechi. Ceea ce nu-i știrbește absolut deloc din frumusețe și din farmecul ei incontestabil.
Ședința a decurs cu naturalețe, Delia arătând, încă de pe atunci, o nonșalanță și o plăcere deosebită în fața aparatului de fotografiat. Pe tot parcursul ședinței foto, băiatul care o însoțea a rămas tăcut, fumând țigară după țigară, intrigat, probabil, și de faptul că nu era deloc băgat în seamă.
Delia făcea, pe vremea aceea, duet cu Nick, Nicolae Marin, pe numele său real, cel care a înființat, în 1999, celebra trupă dance N&D. Au rupt clasamentele, în acei ani, cu piese ca ”Vino la mine” sau ”Vreau să plâng”.
După ce a ales cariera solo, despărțindu-se de Nick, cel care practic a introdus-o în lumea muzicală, Delia a cunoscut, cu fiecare an petrecut în studiourile de înregistrări sau pe scenele pe care își susținea concertele, succes după succes. Succes asigurat, nu doar prin realizările din sfera muzicală, care îi aduc și acum câștiguri considerabile, ci și din participările în calitate de jurat la mai multe showuri de televiziune. Delia Matache, de altfel, are un onorariu, de exemplu, de până la 15.000 Euro pentru un concert live. Iar din drepturile de autor, spun specialișii, ar fi pe locul al patrulea, după Smiley, Loredana, Moga și Andra. Smiley ar semna, ca idee, la CREDIDAM, instituția care monitorizează prestațiile din domeniul artistic, pentru 2 milioane de Euro anual.
Fotografii, în exclusivitate: Cristian Botez
Caramelul sărat a făcut diferența în finala ”Chefi la cuțite”. Gata în 10 minute
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook