Simona Ionescu / Redactor Șef

Povestea culorii roz cu care casa de modă Valentino i-a înnebunit pe toți

Povestea culorii roz cu care casa de modă Valentino i-a înnebunit pe toți
Rozul nu e o culoare chiar confortabilă, însă acest roz nou, rozul Valentino, are ceva aparte. Un ceva care te face să îi zâmbești și să vrei să îl porți.

În trecut se vorbea despre roșul Valentino, o nuanță aprinsă care a făcut istorie colecții la rând. Iată că în 2022 roșu devine roz, casa de modă celebră optând pentru o nouă culoare definitorie. Noul roz Valentino are propriul nume: #PinkPP, după cum îl puteți găsi menționat în postările de pe toate frețelele scoiale.

Când a apărut pe podiumul de la Paris, în colecția de modă Valentino Fall Winter 2022-  2023, a fost clar pentru toată lumea că această culoare energică și vie este mult mai mult decât o culoare. „Un balsam pentru inimă, o bucurie pentru ochi, o sursă la care se poate recurge pentru a prețui o lecție prețioasă: culorile au o puternică putere simbolică, evocatoare și revigorantă”, după cum scrie Elle.com.

Culoarea a fost adoptată imediat de vedete

Pierpaolo Piccioli, directorul de creație al casei Valentino, a făcut din roz ceva mai mult: un semn distinctiv, un cod, o afirmare a individualității absolute. Atât de mult încât toată lumea s-a îndrăgostit de această culoare, care a devenit obsedantă, de la podium la covorul roșu, fiind adoptată imediat de vedete.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Cu toate acestea, lipsea încă un pas, și acum el a fost făcut: culoarea roz Pink PP face un pas înainte și se apropie de viața de zi cu zi, de utilizarea obișnuită. În colaborare cu Pantone Color Institute, Valentino prezintă o colecție de articole în ediție limitată. Toate acestea sunt colorate în noua culoare emblematică a brandului, Pink PP.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Obiectele zolorate în roz Valentino, noua obsesie la modă

Creată împreună cu Copenhagen Design ApS, colecția în ediție limitată constă într-un total de 11 piese concepute pentru uz zilnic. Umbrele mici și mari, căni și flacoane termice, brelocuri, carnețele într-o varietate de formate. Fiecare produs este realizat din materiale de cea mai bună calitate și prezintă cartea de culori tipică Pantone, care acum nu mai prezintă orice nuanță de roz care tinde spre fucsia, ci singurul – sau mai degrabă, foarte individual – Pink PP by Valentino.

Desigur, logo-ul, semnătura casei, nu lipsește, adăugând un plus de strălucire obiectelor. Această colaborare specială dintre Valentino și Pantone Color Institute sub sigla Pink PP va fi sărbătorită, de asemenea, printr-o serie de activări în întreaga lume, prin pop-up-uri și pop-in-uri care vor întâmpina clienții și curioșii pe tot parcursul lunii octombrie.

Buticurile implicate sunt cele din Italia și Franța, precum și o selecție din Orientul Mijlociu și Asia, inclusiv Singapore și Japonia. În plus, începând cu 10 octombrie, o experiență digitală dezvoltată împreună cu Meta Spark Studio le permite utilizatorilor să intre într-o lume complet colorată în Pink PP și în care vor putea descoperi cele 11 articole din colecție: călătoria începe pe profilul de Instagram al lui Valentino. La rândul său nuanțat cu PP roz.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre