Simona Ionescu / Redactor Șef

Adevărul despre „Selly Show”, premieră la Prima TV! Succes sau dezastru?

Adevărul despre „Selly Show”, premieră la Prima TV! Succes sau dezastru?
Andrei Șelaru, alias Selly, și-a făcut propriul show pe YouTube, iar aceasta a fost difuzat aseară și pe Prima TV. Acesta a avut premiera pe 1 Decembrie, de la ora 20.00 pe postul de televiziune, într-o ediţie specială de Ziua Naţională.

Selly s-a implicat în ultima vreme în dezbaterile despre societatea românească aducând o serie de critici sistemului de învățământ din România, ba chiar a participat la o confruntare cu actualul ministru al Educației, Monica Anisie. Cu un canal YouTube ce se apropie vertiginos de 3 milioane de abonați, tânărul are succes pe internet, așa că a decis să-și facă propriul show tv, pe care l-a difuzat pe YouTube, dar și pe postul Prima TV, care a trecut la varianta HD. 

Emisiunea i-a avut ca invitați pe Dorian Popa, Alina Eremia, dar și pe Inna care a cântat la finalul emisiunii. Deși pe internet Selly Show a rulat în varianta completă, pe TV momentul cu Dorian Popa nu s-a văzut, din cauza contractului pe care acesta îl are cu Antena 1 și care nu-i permite apariția la un alt post de televiziune. 

Audiențe scăzute la Selly Show 

Deși pe internet Selly a primit numai cuvinte de laudă și emisiunea a fost un succes, adunând până acum aproximativ 300.000 de vizualizări, pe tv lucrurile nu au stat chiar așa. Audiențele arată o scădere drastică în momentul în care Selly a intrat la ora 20:00 pe post, astfel că dintr-un rating de 2,5 postul tv s-a dus în 0,8 și a continuat să fluctueze până la 0,5 puncte de rating. După încheierea emisiunii, audiența a revenit la 1,5, semn că publicul tv nu a “digerat” show-ul vlogger-ului.

Se știe că internetul nu are atâtea reguli precum platforma TV, astfel că libertatea online este mult mai mare când vine vorba de desfășurare, de aceea rămâne de văzut cum va evolua parcursul lui Selly în industria media și dacă acesta va reuși să țină publicul adult în fața televizoarelor. 

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre