Simona Ionescu / Redactor Șef

Cum a ajuns Victoria Beckham în pragul falimentului. Suma pierdută e colosală

Cum a ajuns Victoria Beckham în pragul falimentului. Suma pierdută e colosală
Acesta va intra în istorie ca fiind cel mai stilat eșec. Casa modă a Victoriei Beckham a pierdut peste 10 milioane de euro pe an, și asta fără nicio legătură cu pandemia. Se întâmplă de

Anul trecut britanicii au fost revoltați de ideea Victoriei Beckham de a apela la ajutorul de stat pentru a-și salva compania de modă. A renunțat la idee, a încercat să dinamizeze afacerea oferind posibilitatea clienților de a comanda online și de a proba la ei acasă, asistați de un consultant, hainele dorite.

Compania are magazine în Londra și Hong Kong, care au fost închise în cea mai mare parte a timpului în ultimii doi ani din cauza pandemiei. De asemenea, vedeta încearcă să vândă hainele și accesoriile de lux pe care le creează în magazine precum Harvey Nichols, Selfridge și în cadrul magazinului american Bloomingdale.

La începutul pandemiei Victoria Beckham a decis să trimită în șomaj tehnic 30 dintre cei 120 de angajați ai casei sale de modă. Ea i-a anunțat că urmau să fie plătiți cu 80% din salariu timp de două luni. Apoi a revenit asupra deciziei și a spus că-i va plăti pe oameni din banii ei. Fostul star pop are o avere estimată la 335 milioane de lire.

Cosmeticele nu au reușit să salveze compania

În 2019, ea a lansat o linie de produse cosmetice și de machiaj, numită Victoria Beckham Beauty. Linia a câștigat 12 premii, produsul cel mai popular, fiind un ruj numit Posh. În 2020 a înregistrat vânzări de 7,3 milioane de lire, după ce în anul lansării a avut vânzări de 1,9 milioane de lire. Cu toate acestea, anul trecut a fost necesar un împrumut de 9,2 milioane de lire pentru a menține brandul.

Firma Victoriei Beckham nu a mai făcut profit din 2016

Afacerea deținută de Victoria Beckham a acumulat pierderi de 67,7 milioane de euro în ultimii șase ani. Compania fostei Posh Girl e în pragul falimentului. Toată salvarea e ca ea și soțul ei să își investească banii din alte surse, pentru a o salva, potrivit asociaților din cadrul companiei, citați de Daily Mail.

De șase ani, brandul Victoriei Beckham nu a mai făcut profit, iar pierderile au fost considerabile. În 2020, brandul de lux a avut pierderi de peste zece milioane de euro, iar cu un an înainte de 20 de milioane de euro. Compania nu a mai înregistrat profit din 2016. În prezent, pierderile înregistrate sunt de aproape 68 de milioane de euro.

Firma va avea nevoie de „finanțarea și susținerea continuă a acționarilor” pentru a fi salvată, sunt de părere directorii companiei, potrivit Daily Mail. Acționarii principali sunt Victoria, în vârstă de 47 de ani, și soțul său, David Beckham, de 46 de ani.

Sursa foto: Instagram

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre