Harry și Meghan își bat joc de angajații lor. Concedieri înainte de Crăciun
Prințul Harry și Meghan își bat joc de angajații lor și fac concedieri înainte de Crăciun. În prag de sărbători, Meghan Markle și Prințul Harry au anunțat că reducerea personalului de la fundația lor, Archewell, este „inevitabilă”. Potrivit surselor, trei dintre angajați — reprezentând 60% din echipa Archewell Philanthropies — au fost concediați pentru a reduce cheltuielile organizației.
Un purtător de cuvânt al cuplului a confirmat „redundanțele” și a explicat că acestea afectează în special rolurile administrative junior.
„În prezent, echipa completă rămâne în funcțiune, însă unele reduceri de personal sunt inevitabile,” a spus acesta.
Chiar dacă Archewell a oferit în trecut granturi și a realizat proiecte filantropice importante, organizația se confruntă cu dificultăți financiare. Contribuțiile în 2024 au scăzut la doar 2,1 milioane de dolari, în timp ce cheltuielile au ajuns la 5,1 milioane de dolari, potrivit Daily Mail. Prin urmare s-a decis să se renunțe la angajați.
Cuplul a rebranduit recent fundația, redenumind-o „Archewell Philanthropies”, la cinci ani de la crearea acesteia, în urma demisionării din funcțiile în cadrul familiei regale britanice. Surse apropiate au declarat că Harry și Meghan explorează modalități de a menține organizația funcțională fără costuri mari, însă pentru angajați vestea concedierilor a venit cum nu se poate mai prost, chiar înainte de Crăciun.
După ce și-au luat viața în propriile mâini în America, ducii de Sussex au dat chix cu unele dintre inițiativele lor. Prințul Harry a scris o carte biografică care i-a rupt relațiile cu familia sa, deja subțire. Meghan nu s-a ridicat la așteptările contractorilor ei – Spotify și Netflix. Ulterior, canalul de streaming a decis să continue colaborarea cu un show de life & style după o franciză în care, la alt canal, apare și Pamela Anderson.
Nu în ultimul rând, Meghan și-a lansat propriul brand/magazin online, prin care vinde gemuri de fructe pe care susține că le prepară singură. Sigla magazinului a fost copiată după emblema unei primării spaniole.
Foto: Instagram
Vrei să critici sau să lauzi ceva? Atunci nu ezita să ne scrii în Comentarii! Exprimă opinia într-un limbaj civilizat!
Face parte din echipa Rețete și vedete încă de la lansarea publicației, în 2020, aducând cu ea o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, la Evenimentul Zilei, dar și în agenții de presă internaționale (Agence France Presse și Associated Press) și radio (Radio 21). De asemenea, activează cu succes și în domeniul relațiilor publice, îmbrățișând proiecte de PR cultural și de business. Este, de mulți ani, PR-ul Teatrului Național „Mihai Eminescu” din Timișoara și co-fondator la o publicație unică în peisajul media național, dedicată celor mici și părinților lor, Știri pentru copii.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook