Meghan Markle lansează vinul „pentru petrecerile de vară”. Specialiștii prevăd că va fi un fiasco

Vinul pe care urmează să-l lanseze Meghan Markle este descris ca fiind „proaspăt și frumos echilibrat”, iar soția prințului Harry a mărturisit că este licoarea perfectă pentru „petrecerile de vară”.
Potrivit informațiilor oferite de Daily Mail, băutura alcoolică este produsă de Fairwinds Estate, o cramă din California care creează vinuri personalizate pentru vedete, care a adăugat-o acum pe Meghan pe lista clienților săi.
Sursele spun că soția prințului Harry a ales special această cramă, situată la șase ore de mers de casa ei din Montecito pentru a-și arăta sprijinul după ce crama a fost aproape complet distrusă într-un incendiu devastator din 2020, care a provocat pagube în valoare de 15 milioane de dolari.
Vinul, care este primul produs alcoolic vândut sub acest brand, se va alătura listei sale actuale de produse, care include gemuri de zmeură și caise, amestecuri pentru prăjituri, presărate cu flori și ceaiuri din plante.
Nora regelui Charles a menționat că vinul este lansat „la timp pentru petrecerile de vară” și, potrivit expertei Caitlin Jardine, manager de social media la Ellis Digital, a fost o „mișcare deliberată” din partea lui Meghan.
„Decizia lui Meghan Markle de a lansa propriul vin rose ca parte a colecției As Ever este o mișcare deliberată către evoluția brandului său, consolidându-și poziția și brandul în industria produselor de lux și lifestyle.
Lansarea vinului roze As Ever sugerează că Meghan dorește să creeze un stil de viață mai ambițios, pentru adulți”, a mărturisit specialistul.
De asemenea, managerul a explicat că Meghan Markle și-a consolidat brandul ca fiind unul care celebrează „momentele semnificative din viața de zi cu zi”, o temă care este în concordanță cu emisiunea ei de divertisment de pe Netflix, With Love, Meghan.
Dar lansarea unui vin roze în universul As Ever ar putea fi un risc în ceea ce privește baza lor de clienți. Jardine a remarcat că Meghan va „intra pe o piață extrem de competitivă și consolidată”, care „va atrage cel mai probabil un public mai larg, în special cei care consideră vinul mai mult decât o simplă băutură, ci un accesoriu al stilului lor de viață”.
„Cu toate acestea, având în vedere că s-a asociat deja cu tot ceea ce ține de wellness, acest lucru ar putea îndepărta o parte din fanii ei, care simt că ea contrazice imaginea de brand centrată pe wellness, diferită de linia sa existentă de produse, cu potențialul de a contrazice valorile sale legate de un stil de viață conștient”, este de părere specialistul.
Pe de altă parte însă, „ceea ce face este să adauge versatilitate liniei sale actuale de produse As Ever, reflectând un stil de viață mai modern și mai echilibrat”. Jardine a remarcat că, în trecut, Meghan Markle a fost criticată de public pentru lipsa de empatie și consideră că această nouă linie de vinuri roze ar putea ajuta la refacerea imaginii sale.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook