Simona Ionescu / Redactor Șef

Prințul Harry și Meghan Markle pierd bani grei. Netflix le-a pus gând rău

Prințul Harry și Meghan Markle pierd bani grei. Netflix le-a pus gând rău
Afacerea dintre Prințul Harry, Meghan și Netflix a murit, susține o sursă, după eșecul răsunător al seriei „As Ever”. Astfel, cuplul riscă să piardă o sumă uriașă, iar de aici problemele ar putea fi majore, căci ambii depind de banii câștigați din promovarea propriei imagini.

Acordul de 78 de milioane de lire dintre Prințul Harry și Meghan Markle cu Netflix este practic anulat, după ce emisiunile cuplului au avut performanțe dezastruoase, potrivit unei surse.

Serialul de lifestyle al lui Meghan, „With Love, Meghan”, nu a reușit să intre nici măcar în top 300 al programelor Netflix în prima jumătate a anului – fiind devansat chiar de fosta ei producție, „Suits”. Se pare că audiențele au fost „dezastruoase”. Documentarul lui Harry despre polo s-a clasat și mai jos – pe locul 3436 din 7000 de titluri – și a fost vizionat de doar 500.000 de persoane în șase luni.

Netflix abia așteaptă să scape de Prințul Harry și Meghan Markle 

„Afacerea e moartă. Avea totul de partea ei – nume, platformă, presă – iar cifrele au fost slabe. Doar așteaptă să ruleze genericul final. Netflix o lasă să expire fără scandal. Nu există interes pentru nimic nou”, a spus sursa.

Contractul cu Netflix expiră anul acesta. Deși Meghan a afirmat că un al doilea sezon din „With Love, Meghan” este deja în lucru, declarațiile sursei pun sub semnul întrebării viitorul proiectului. Ducesa de Sussex s-a arătat „entuziasmată” pe Instagram și a apărut într-un clip purtând o șapcă cu sigla Netflix, anunțând cu zâmbetul pe buze: „Sezonul 2 din With Love, Meghan vine!”

Prințul Harry și Meghan Markle pierd bani grei. Netflix le-a pus gând rău
Netflix abia așteaptă să scape de Harry și Meghan, conform unor surse

În cele opt episoade, Meghan a apărut făcând lumânări de casă și gătind alături de prieteni celebri precum Mindy Kaling și make-up artistul Daniel Martin. Producția a fost gândită pentru a coincide cu lansarea brandului As Ever.

Atât serialul, cât și brandul au fost însă criticate dur de comentatorii regali. Jurnalista Esther Krakue a spus despre emisiune: „Nu e nimic acolo. Nu e o persoană carismatică sau distractivă, oricât aș încerca să fiu politicoasă”.

Prințul Harry și Meghan Markle vor pierde bani grei, dacă Netflix renunță la contract

De la semnarea contractului în valoare de 78 de milioane de lire, Netflix a lansat documentarul Harry & Meghan, seria Invictus și Polo. În ciuda criticilor, CEO-ul Netflix, Ted Sarandos, ar fi în continuare un susținător al ducesei. Sezonul 2 din „With Love, Meghan”, deja filmat și fără apariții ale lui Harry sau ale copiilor Archie (6 ani) și Lilibet (3 ani), urmează să fie lansat în toamnă. 

Totuși, dacă platforma de streaming decide să încheie totuși colaborarea, ar fi o lovitură uriașă pentru Harry și Meghan, care au nevoie de bani pentru a-și întreține stilul de viață luxuos. 

Prințul Harry și Meghan Markle pierd bani grei. Netflix le-a pus gând rău
Show-ul lui Meghan Markle de pe Netflix, „With Love, Meghan”, a fost un eșec, arată noile date oficiale.

Meghan și-a relansat brandul „As Ever” în această vară, adăugând un vin rose din Napa Valley, care e disponibil de pe 1 iulie. Totodată, a introdus două creme tartinabile noi, inclusiv o miere cu aromă de floare de portocal, la prețul de 28 de dolari, și a reaprovizionat șase dintre produsele inițiale. Însă gemul de zmeură, devenit viral, nu va mai fi relansat.

Meghan Markle, acuzată că gemul pe care îl vinde este „slinos”

Brandul a fost implicat și într-o controversă, după ce primarul unui orășel din Mallorca a acuzat-o pe Meghan Markle de plagiat, susținând că logoul seamănă cu stema localității din secolul al XIV-lea.

Revista „The Cut”, una dintre publicațiile preferate ale lui Meghan, a criticat dur gemul. 12 membri ai redacției l-au testat și au oferit reacții mixte. Una dintre editoare a spus: „Nu aș plăti 14 dolari pentru așa ceva. E prea fluid pentru a fi întins pe pâine”.

Alții l-au descris ca fiind „slinos”, „cu textură de mâncare de bebeluș” și „total nefuncțional ca gem”. Unul dintre redactori a conchis fără menajamente: „E oribil. Până și Smuckers sau Bonne Maman sunt net superioare. Dezamăgitor. Mă așteptam să facă gem mai bun decât podcasturi. Dar nu”. 

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre
Stiri parteneri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *