Conform cifrelor de audiență consultate de Capital, debutul meciului a însemnat pentru PRO TV deja o audiență de peste 10 puncte de rating pe publlicul urban, mai mult decât dublu față de audiența KANALD, următorul post de televiziune clasat în topul audiențelor, care a înregistrat în respectivul tronson orar o audiență de 4,8 puncte de rating.
Minutele care au urmat debutului meciului au înregistrat o creștere a audienței pentru postul din Pache, finalul primei reprize ajungând chiar la 12,4 puncte de rating pe publicul urban, triplu față de Antena 1, care avea la ora aceea 4 puncte de rating, fiind următorul post de televiziune clasat.
Pauza dintre cele două reprize a avut o audiență de 7,9 puncte de rating, iar în repriza a doua, audiența a urcat din nou la peste 10 puncte de rating.
România a scăpat printre degete o victorie pe care o merita şi pe care nu a reuşit să şi-o asigure din timp, în ciuda faptului că a jucat mai bine de o repriză cu un om în plus.
George Puşcaş (25) a marcat golul tricolorilor, iar Gavin Whyte a adus egalarea (86), la singura ocazie a nord-irlandezilor în acest meci. Josh Magennis a fost eliminat în min. 39, iar România a avut două bare în acest meci, scrie capital.ro.
Prima repriză a fost una slabă, cu un joc încâlcit, lipsit de viziune din partea echipei antrenate de Mirel Rădoi.
România a deschis scorul în urma unei faze fixe, portarul respingând şutul lui Stanciu (25), după care Chiricheş a recentrat pentru Puşcaş, care a trimis în plasă de la limita ofsaidului.
După pauză, pe fondul superiorităţii numerice, România a dominat jocul şi şi-a creat multe ocazii de gol, însă nu a reuşit să marcheze.
Fără turiști prea grași în cabană! Ideea a avut un final neașteptat pentru operatorul turistic
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook