Simona Ionescu / Redactor Șef

Raluca Bădulescu ia peste picior vedetele care poartă „fake-uri”: „Nu produc ăia de la Chanel și Hermes, genți câte sunt în România”

Raluca Bădulescu ia peste picior vedetele care poartă „fake-uri”: „Nu produc ăia de la Chanel și Hermes, genți câte sunt în România”
Raluca Bădulescu are stilul ei de a spune lucrurilor pe nume și a obișnuit deja pe toată lumea că nu se ferește de la ironii. Recunoscută pentru faptul că îi place să se îmbrace în branduri scumpe, vedeta are o problemă cu fake-urile Chanel și Hermes.

Raluca Bădulescu este mereu o apariție extravagantă, oriunde se duce. În garderoba ei se află nenumărate branduri, fiind pasionată de acest aspect. De altfel, în ziua de astăzi apelativul de „vedetă” sau „influencer” se traduce aproape întotdeauna în brandurile care se regăsesc în dulap. 

Acest lucru nu este valabil doar în România, ci și pe alte continente. Toată lumea vrea să afișeze pe internet și în exterior o imagine abundentă și cât se poate de apropiată de perfecțiune. Și pentu că venitul nu se potrivește întotdeauna cu așteptările, au apărut fake-urile. Super brandurile au dezvoltat o întreagă cultură în jurul fake-urilor, căci este binecunoscută ideea care spune că un produs are succes în momentul în care alții încearcă să îl copieze. 

Chanel și Hermes, printre cele mai copiate branduri 

Chanel și Hermes sunt unele dinte cele mai copiate branduri la nivel mondial, iar de multe ori falsurile au fost atât de bine realizate, încât au reușit, în cazul Chanel spre exemplu, să păcălească până și reprezentanții brandului. 

Raluca Bădulescu ia peste picior vedetele care poartă „fake-uri”: „Nu produc aia de la Chanel și Hermes, genți câte sunt în România”
Georgiana Lobonț a recunoscut că are haine și accesorii fake în garderobă
Foto: Arhivă

În România, în timp ce unele vedete precum Georgiana Lobonț recunosc că în garderoba lor se mai află și obiecte vestimentare fake, altele ar muri înainte sa se afle că dețin așa ceva. În ceea ce o privește pe Raluca Bădulescu, acesta a susținut de multe ori că vedetele din România poartă haine fake. Recent, a revenit cu un nou discurs vizavi de subiect. 

Raluca Bădulescu, ironii la adresa vedetelor care poartă fake-uri Chanel și Hermes 

„Bă, când mă duc la un eveniment, toată lumea are geantă Hermes sau Chanel. Ce-ați făcut băieții mei? Cu ce vă ocupați mânca-v-aș gura voastră? Că nu există… Nu produc ăia! Am mai zis chestia asta! Nu produc ăia de la Chanel și Hermes, genți câte sunt în România.

Papucii Hermes merg singuri pe stradă, gențile Chanel cu gențile Hermes iarăși merg singure pe stradă. Toată lumea are un colier de perele Chanel la gât. F.Y.I.(n.r. pentru interesul vostru) Păi un colier costă cam 2-3 mii, depinde de colier, minim de euro. O geantă de aia începe de la 10 mii de euro”, a spus Raluca Bădulescu în cadrul unui Podcast. 

Raluca Bădulescu ia peste picior vedetele care poartă „fake-uri”: „Nu produc aia de la Chanel și Hermes, genți câte sunt în România”
Raluca Bădulescu ia peste picior vedetele care poartă fake
Foto: Arhivă

De asemenea, vedeta a clarificat și modul prin care se poate achiziționa o geantă Hermes. Procedura este una complicată, căci gențile celebre nu se pot cumpăra doar intrând în magazin și solicitând acest lucru. 

„O geantă Hermes începe de la 20 și ceva și oricum… Ca să intri în posesia unei genți Hermes, tu trebuie să fii cumpărător de la Hermes. 

Oricum poate o cumpere pe site-uri de gen tip xxx, dar oricum sunt tot 20 și ceva de mii, minim, o geantă. Minim, de euro, mă refer. Dar tu că dacă vrei să te duci la magazin să-ți cumperi o geantă, păi trebuie să cumperi pături, pahare, ibrice, vorba vine ibrice”, a conchis Raluca Bădulescu. 

 

⁠*Vrei să critici sau să lauzi ceva? Atunci nu ezita să ne scrii în Comentarii! Exprimă opinia într-un limbaj civilizat!

Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Recomandarile noastre
Stiri parteneri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *