Scandal șocant pe Facebook între un medic de la Spitalul Militar și fiica unui pacient. Incredibil ce i-a scris doctorul

Un scandal incredibil a izbucnit pe Facebook între fiica unui pacient și medicul de la Spitalul Militar care l-a operat. Femeia, pe numele de Andra Borcea, a semnalat o situație gravă și a lansat acuzații la adresa doctorului Liviu Mosoia, medic primar de chirurgie generală.
Conform femeii, tatăl acesteia ar fi fost operat în urmă cu câteva săptămâni la nivelul abdomenului. Ulterior, ar fi făcut infecție, iar operația i-a plesnit. De la camera de la gardă a Spitalului Fundeni a fost trimis la „doctorul chirurg care l-a operat”.
Femeia acuză că în momentul în care au luat legătura la telefon cu Dr. Mosoia, acesta ar fi ridicat din umeri și l-ar fi trimis la UPU Militar Central.
„Pacient care are infecție, i-a plesnit operația este trimis de la camera de gardă Fundeni la doctorul chirurg care l-a operat, în cazul nostru dl Mosoia. Dl Mosoia îi răspunde tatălui meu la telefon: „Și ce vrei să îți fac? Mergi la UPU, ce să îți fac eu?”
Aici la UPU Militar Central îmi spune o asistentă că dacă voia dl Mosoia ne ajuta, ne chema pe secție și îl vedea. Aici stăm deja de o oră și nu se simte bine deloc. Stă pe scaun, nu au pat să îl pună. I-a curs puroi prin tăietura operației, efectiv. Are amețeli, nu se simte bine.
Dl Mosoia, ce trebuia să facem și nu am făcut ca să îl vedeți pe pacientul operat de dvs?!!!”, a fost mesajul femeii pe grupul dedicat Spitalului Militar de pe Facebook.
Postarea fiicei pacientului a strâns zeci de comentarii. O reacție a avut și doctorul acuzat, Liviu Mosoia. Acesta s-a apărat într-un mod incredibil. Mai exact, dr. Liviu Mosoia susține că nu era în timpul programului, astfel că de aceea nu a tratat pacientul, care avea o urgență medicală. În plus, spune că pacientul avea datoria sa vină la consultație în timpul orelor de program și lansează chiar și o mustrare la adresa pacientului, despre care spune că și-a neglijat starea.
„Postarea este tendențioasă și adevărul intenționat deformat!
Pacientul a fost internat în ultimele patru zile într-un alt spital, pentru o altă problemă medicală și s-a externat astăzi în jurul prânzului, când a plecat spre Sp. Fundeni pentru un tratament. La nivelul peretelui abdominal exista colecția pe care pacientul nu a semnalat-o, nici mie, nici medicului curant din spitalul în care se afla internat.
Ajuns la Sp. Fundeni, colecția s-a evacuat spontan. I-am recomandat să meargă la UPU, pentru că adresarea către mine s-a făcut în afara programului. La UPU a fost evaluat și tratat.
Deși a avut telefonul și suportul meu, după suprimarea firelor în urma cu 4 săptămâni (6 săptămâni de la operație) pacientul nu m-a informat despre problemele apărute și nu a solicitat să fie revăzut în consultație.
Nu este normal ca pacienții neglijenți cu problemele lor să transfere responsabilitatea asupra medicului, care i-a tratat în momente critice. Este inacceptabil să fie postate pe site-ul spitalului situații trunchiate, menite să creeze doar atmosferă de cancan.
Să vă răspund la întrebare… pacientul trebuia să vină la cabinetul de consultații din Ambulatoriul de Specialitate pentru a fi evaluat, în timpul orelor de program alocate pentru consultații, afișate pe site-ul spitalului, la debutul problemei sau să semnaleze apariția problemei medicale medicului curant, în spitalul în care deja se afla internat”, a fost replica șocantă a medicului.
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook