În timp ce regretata regină Elisabeta nu a avut niciodată probleme în a se conecta cu tinerii națiunii, regele Charles a adoptat o strategie pentru a-și spori popularitatea. În consecință, ajutoarele de la Palat au invitat celebrități din rețelele de socializare cu milioane de fani să vină la evenimentele regale.
Palatul Buckingham și-a extins echipa internă de social media
Un sondaj recent YouGov a arătat că doar 30% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani consideră că monarhia este „bună pentru Marea Britanie”. Influencerii sunt încurajați să creeze videoclipuri ale evenimentelor sau să facă fotografii pe care să le împărtășească cu adepții lor.
De asemenea, Palatul Buckingham și-a extins echipa internă de social media pentru a produce conținut online de calitate. De altfel, Crystelle Pereira, finalista de la Bake Off 2021, care are 197.000 de urmăritori pe Instagram a fost printre cei patru „creatori de produse culinare” invitați la lansarea proiectului alimentar Charles’s Coronation Food Project la aniversarea a 75 de ani.
„Eu și Nonna i-am întâlnit pe rege și pe regină!”
De asemenea, a fost invitat și Giuseppe Federici, cunoscut sub numele de SeppsEats, care realizează videoclipuri cu bunica sa, cunoscută sub numele de Nonna. El a postat un videoclip pentru cei 323.000 de urmăritori ai săi de pe TikTok, cu legenda: „Eu și Nonna i-am întâlnit pe rege și pe regină!”. Tasha Ghouri, de pe Insula Iubirii, care are 1,4 milioane de urmăritori pe Instagram, a fost invitată la festivitățile de încoronare a regelui în luna mai, inclusiv la o recepție la Castelul Windsor.
Asistenții regelui speră să reproducă succesul online al lui William și Kate. Matt Navarra, un consultant de top în social media, a declarat: „Oamenii iubesc fastul și ceremonia care fac familia regală specială. Nu cred că vom vedea videoclipuri în stil selfie cu membrii familiei regale plimbându-se prin Palatul Buckingham, dar ei recunosc faptul că implicarea cu influencerii este o poartă de acces către un public nou și adesea mai tânăr”.
Sursă foto: Daily mail
Precizare: Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice. Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Ne puteți urmări și pe Google News sau pe pagina noastră de Facebook