Alimente pe care trebuie să le evitați înainte de prânz, dacă vreți să slăbiți

Alimente pe care trebuie să le evitați înainte de prânz, dacă vreți să slăbiți
A avea o siluetă perfectă nu este de fapt, așa greu cum ne-am imangina. Ține de organizare și atenție.

În general se vorbește despre alimentele care trebuie evitate în timpul dietelor. Sunt alimente care trebuie omise la masa de seară – în special carbohidrați. Lista e lungă.

De fapt, atenția trebuie pusă pe debutul zilei. Pe ce trebuie sau nu a fi mâncat la micul dejun. Expirații în nutriție au stabilit că există o serie de alimente care ar trebui evitate categoric pentru micul dejun din pricină că-ți va afecta energia, dispoziția și concentrarea. Altfel spus, îți va da peste cap toată ziua,  scrie publicația She Finds.

Produsele de patiserie  nu e voie să fie consumate dimineața

Deși sunt frecvente în micul dejun continental/franțuzesc, produsele de patiserie trebuie evitate înainte de amiază.

„Stau departe de ele din cauza marii lor încărcături glicemice, spune dr. Amy Lee, specializată în medicină internă, nutriție și obezitate. Sigur că sunt gustoase, dar cantitatea de zahăr pe care o intoduci în organism va provoca doar exces de insulină și nici nu-ți va ține de foame până la prânz. Te poți trezi tânjind după ceva mâncare de la primele ore, deci vei acumula calorii fără motiv”.

Ce se întâmplă cu organismul care primește zahăr la micul dejun

Consumul matinal de zahăr poate produce „instabilitate energetică”, iar unora le poate afecta concentrarea și dispoziția. Dacă produsele de patiserie sunt făcute cu îndulcitori artificiali, pot fi riscante. „Alimentele preparate cu îndulcitori artificiali trebuie evitate înainte de prânz și chiar cu totul, dacă este posibil, spune nutriționista Trista Best. De ce sunt atât de periculoase?

Pentru că sunt asociate cu creșterea în greutate din pricina supra-alimentării pe care o provoacă. Studiile au arătat că aceia care consumă îndulcitori artificiali mănâncă mai multe calorii la masa următoare. Prin urmare, cu cât sunt consumați mai devreme, îndulcitorii artificiali te pot face să mănânci mai mult peste zi și să continui ciclul până seara”.

Să nu vă gândți că dacă puneți o pastiluță de zaharină sau un pliculeț de ștefia în cafeau de dimineață e vreo nenorocire. Zahărul să-l evitați.