Au aparut conversațiile private dintre Mark Zuckerberg și soția sa. Facebook se modifică pentru toata lumea

Au aparut conversațiile private dintre Mark Zuckerberg și soția sa. Facebook se modifică pentru toata lumea
O funcție nouă e implementată deja pe platforma rețelei de socializare  Facebook. Aceasta schimbă complet modul în care poate fi folosită rețeaua.

Anunțul a fost făcut în urma unei actualizări a platformei de chat Facebook Messenger. Aceasta permite oamenilor să își seteze mesajele să dispară. Noua funcție a fost implementată până în prezent în Statele Unite. În Europa va ajunge în următoarele săptămâni, informează USA Today.

Acum, Mark Zuckerberg a lansat practic un avertisment pentru utilizatorii Facebook Messenger care au obiceiul de a face capturi foto din conversațiile de pe chat, scrie The Independent. Mai precis, de acum încolo, utilizatorii vor fi notificați dacă chat-ul lor a fost capturat pe ecran (screenshot) de către o altă persoană.

Noua actualizare face ce fac alte aplicații de mesagerie

„O nouă actualizare pentru chat-urile criptate integral din Messenger, astfel încât să primiți o notificare dacă cineva face screenshot la un mesaj care dispare”, a scris Zuckerberg împreună cu o captură de ecran a unei conversații cu soția sa, Priscilla Chan. „De asemenea, adăugăm GIF-uri, autocolante și reacții și la chat-urile criptate”, a mai adăugat el.

Noua actualizare le permite utilizatorilor platformei de chat Facebook Messenger, care e foarte utilizată, să își seteze mesajele să dispară. Platformele de mesagerie rivale, cum ar fi Snapchat oferă de mult timp deja opțiuni de genul acesta, ca și notificări atunci când o conversație a fost capturată pe ecran. De asemenea,  WhatsApp include criptarea integrală, măsură pe care Facebook a implementat-o abia recent. Actualizările se vor aplica și la Instagram, care este deținută de Meta.

Facebook, în cădere liberă

Pentru prima dată în istoria sa, rețeaua socială Facebook a înregistrat prima scădere a utilizatorilor activi zilnici. În mod direct, veniturile din publicitate sunt afectate. Acțiunile companiei care deține Facebook, Meta Networks, au scăzut cu 20% în urma acestor anunțuri, relatează BBC.

Meta a informat în urmă cu o zi că numărul utilizatorilor activi zilnici a scăzut la 1,929 miliarde în ultimul trimestru al anului 2021, comparativ cu 1,930 miliarde în trimestrul precedent. Compania a vorbit, de asemenea, și despre încetinirea creșterii veniturilor din publicitate, din cauza concurenței rivalilor precum TikTok și YouTube.