Au aparut conversațiile private dintre Mark Zuckerberg și soția sa. Facebook se modifică pentru toata lumea

Anunțul a fost făcut în urma unei actualizări a platformei de chat Facebook Messenger. Aceasta permite oamenilor să își seteze mesajele să dispară. Noua funcție a fost implementată până în prezent în Statele Unite. În Europa va ajunge în următoarele săptămâni, informează USA Today.
Acum, Mark Zuckerberg a lansat practic un avertisment pentru utilizatorii Facebook Messenger care au obiceiul de a face capturi foto din conversațiile de pe chat, scrie The Independent. Mai precis, de acum încolo, utilizatorii vor fi notificați dacă chat-ul lor a fost capturat pe ecran (screenshot) de către o altă persoană.
„O nouă actualizare pentru chat-urile criptate integral din Messenger, astfel încât să primiți o notificare dacă cineva face screenshot la un mesaj care dispare”, a scris Zuckerberg împreună cu o captură de ecran a unei conversații cu soția sa, Priscilla Chan. „De asemenea, adăugăm GIF-uri, autocolante și reacții și la chat-urile criptate”, a mai adăugat el.
Noua actualizare le permite utilizatorilor platformei de chat Facebook Messenger, care e foarte utilizată, să își seteze mesajele să dispară. Platformele de mesagerie rivale, cum ar fi Snapchat oferă de mult timp deja opțiuni de genul acesta, ca și notificări atunci când o conversație a fost capturată pe ecran. De asemenea, WhatsApp include criptarea integrală, măsură pe care Facebook a implementat-o abia recent. Actualizările se vor aplica și la Instagram, care este deținută de Meta.
Pentru prima dată în istoria sa, rețeaua socială Facebook a înregistrat prima scădere a utilizatorilor activi zilnici. În mod direct, veniturile din publicitate sunt afectate. Acțiunile companiei care deține Facebook, Meta Networks, au scăzut cu 20% în urma acestor anunțuri, relatează BBC.
Meta a informat în urmă cu o zi că numărul utilizatorilor activi zilnici a scăzut la 1,929 miliarde în ultimul trimestru al anului 2021, comparativ cu 1,930 miliarde în trimestrul precedent. Compania a vorbit, de asemenea, și despre încetinirea creșterii veniturilor din publicitate, din cauza concurenței rivalilor precum TikTok și YouTube.