Borș cu perișoare de somon, o rețetă extraordinară pentru Postul Crăciunului. E ceva divin

Borș cu perișoare de somon, o rețetă extraordinară pentru Postul Crăciunului. E ceva divin
21 noiembrie, când se sărbătorește Intrarea Maicii Domnului în biserică este dezlegare la pește. Iată o rețetă minunată mai puțin cunoscută.

Borș cu perișoare de somon este un preparat care va răsfăța simțurile oricărui gurmand. Iată cât de repede se prepară.

Borș cu perișoare de somon, o rețetă extraordinară pentru Postul Crăciunului. E ceva divin

Pentru a pregăti această ciorbiță delicioasă, aveți nevoie de următoarele ingrediente: 1 medalion somon proaspăt, 2 morcovi, 2 cepe uscate, 1 ardei gras roșu, o mână cu orez, 1 ou de țară, 1 l apă, 500 ml borș, 2-3 linguri cu ulei de măsline, pătrunjel verde, sare.

Mod de preparare

Curățați și spălați legumele. Curățați și peștele, spălați foarte bine și curățați de piele și oase, apoi dați prin mașina de tocat. Radeți un morcov, tocați o ceapă, puțin pătrunjel și puneți totul peste peștele tocat. Adăugați apoi o mână cu orez, care va fi spălat în prealabil, dar și puțină sare. Bateți un ou și adăugați peste compoziția de pește. Amestecați foarte bine și puneți la frigider pentru o jumătate de oră.

Puneți la încins într-o oală câteva linguri cu ulei de măsline, apoi puneți la călit morcovul, cu ceapa, ardeiul gras și puțină sare. După ce legumele s-au încins, adăugați apa și lăsați la fiert. Puneți la fiert perișoarele, apoi răsturnați ușor în ciorbă. Puteți fierbe puțin borșul separat, sau odată cu ciorba. La final adăugați pătrunjel sau leuștean și lăsați acoperit până când veți servi preparatul.

Ce beneficii are somonul pentru sănătate

Potrivit specialiștilor, grație conținutului de acizi grași 3 și 6, somonul vă ferește inima de probleme și scade riscul de atac cerebral. Pe de altă parte, acest tip de pește vă ajută să slăbiți, îmbunătățește circulația și accelerează metabolismul. Și tot somonul este cel care reduce inflamațiile din corp și stopează apariția ulcerului gastric, a accidentului vascular și a durerilor articulare.

Nu în ultimul rând, odată ce veți mânca mai des somon, veți avea un risc mai mic de a suferi de psoriazis, migrene sau scleroză multiplă, iar creierul va funcționa perfect.