În minutul de aur al emisiunii, 21.01, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la  Chefi la cuțite.

Degustările pe nevăzute fac deliciul publicului

Ultimele momente din degustările pe nevăzute ale acestui sezon Chefi la cuţite s-au încheiat aseară la Antena 1 cu un adevărat show. Jurata X Factor, Loredana, a prezentat o reţetă de mâncare ayurvedică, descoperită în India şi i-a încântat pe chefi, dar şi pe telespectatori cu un recital de zile mari.

De la muzică şi voie bună, cei trei chefi au pornit apoi direct la război, fiindcă a început etapa de bootcamp din sezonul opt al emisiunii. După ce au luptat pentru cele 24 de amulete puse la bătaie, cei trei chefi și-au făcut intrarea în cel mai spectaculos mod posibil: coborând dintr-un avion, într-un hangar de aeronave şi au început „vânătoarea” de posibili concurenţi pentru viitoarele lor echipe.

Aproape 150 de concurenți în bootcamp

Aproape 150 de concurenţi au intrat în bootcamp dornici să ajungă într-una din cele trei echipe. Pentru asta, au de trecut mai multe probe. Prima probă, în aparenţă foarte simplă – o salată de fructe, le-a dat mari bătăi de cap. „După această probă, vom rămâne aproape jumătate, poate!”, i-a anunţat Gina Pistol.

În această seară, al doilea test va destabiliza echilibrul celor rămaşi după prima probă. O temă în picaj va ţinti asupra câtorva calităţi esenţiale, greu de simulat. „O probă care o să vă testeze din toate punctele de vedere, aptitudini, talent, atenţie şi concentrare!”, le-au spus chefii şi le-au pus la dispoziţie doar un reşou.

Chefii vor fi atenţi la fiecare amănunt ce poate face diferenţa, pentru a se asigura că vor allege fiecare doar pe cei mai buni concurenţi. Cum se vor descurca aceştia, cine merge mai departe în competiţie, dar şi ce surprize le-au mai pregătit cei trei chefi, telespectatorii vor afla în această seară, de la 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.4 puncte de rating și o cotă de piață de 26.7%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.5 puncte de rating și 21.1% cotă de piață.

Sursa foto: Antena 1

Exclusiv. Dedesubturile despărțirii Ralucăi Pastramă de Pepe. Când au apărut primele zvonuri

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp

Parteneri