Emisiunea pe care au devorat-o românii în weekend

Emisiunea pe care au devorat-o românii în weekend
Ultimele audiţii Superstar au adus rating extraordinar pentru Pro TV, iar postul din Pache Protopopescu a fost lider pe toate segmentele de public, în seara de sâmbătă, 23 octombrie.

Emisiunea pe carte au devorat-o românii în weekend este Superstar de la Pro TV. Peste 1,2 milioane de români au ales să urmărească Superstar, sâmbătă seara. Pro TV a câştigat detaşat „bătălia”cu celelalte televiziuni. A depășit Kanal D și Antena 1, care a fost toată sâmbătă seara pe locul secund, chiar dacă difuza iUmor,  cel mai apropiat „adeversar” al Superstar.

Superstar, cel mai urmărit show, sâmbătă seara

Conforma paginademedia.ro seara de sâmbătă audiențele arată astfel: Superstar (ProTV): 1.284.000 de telespectatori pe minut; iUmor (Antena 1): 931.000 de privitori pe minut; România TV: 810.000 de urmăritori. Cifrele reprezintă medii de audiență.

Cei mai mulţi români de la oraşe au ales să urmărească ultimele audiţii de la Superstar. Aproximativ 663.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV, aseară. Şi pe publicul tânăr a câştigat Pro TV, cu 272.000 de telespectatori pe minut pe intervalul Superstar.

Succes și vineri seara

Și în prima zi de weekend, Superstar s-a clasat în topul preferințelor telespectatorilor. Peste 1,2 milioane de români s-au uitat la emisiunea de la Pro TV. Kanal D, cu serialul „Doctorul minune” s-a clasat pe locul al doilea, cu 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1 a ajuns pe locul al treilea în preferințele publicului cu mai puțin de 800.000 de telespectatori.

Cu Superstar, Pro TV aduce în România formatul devenit fenomen global, urmărit de peste 500 de milioane de telespectatori în toată lumea. Este show-ul care transformă oamenii obișnuiți în superstaruri muzicale. Prima etapă a show-ului SuperStar România a ajuns la final. Sute de concurenți au venit în fața juraților de-a lungul celor șapte săptămâni și au demonstrat că sunt dispuși să muncească oricât de mult pentru visul lor. Dintre aceștia, 114 au obținut tichetul auriu și s-au calificat în etapa următoare.

În schimb, duminică seara, conform paginademedia.ro, Asia Express, emisiunea de la Antena 1, a câştigat la oraşe şi pe publicul tânăr, iar în ţară a fost la egalitate cu filmele de pe Pro TV.