Gina Pistol are burtica mare deja, a luat și niște kilograme în plus, dar e hotărâtă să nu lase lucrurile să scape de sub control. Atentă la felul în care arată și cum se poartă, Gina a luat primele măsuri. Zilele acestea  ea învață intens cum să devină o mămică perfectă. „La ce să te aștepți când ești însărcinată”, e una din cărțile pe care iubita lui Smiley le „devorează” în acest zile.

„Biblia femeilor însărcinate”, așa e supranumită cartea scrisă de Hwidi Murkoff. De aici Gina Pistol învață tot ce trebuie să știe o femeie despre cele nouă luni de sarcină. Cartea prezintă evoluția săptămânală a bebelușului, iar tăticii au rezervate informații speciale pentru ei.

„Ce se întâmplă cu corpul tău din cap până în picioare (ce să faci că să înceteze durerile de cap și de ce picioarele sunt atât de umflate) și din spate (ce să faci să nu te mai doară) până în față (de ce nu poți spune cât de mare e copilul după burtă mamei)” – iată unele din temele dezbătute în carte.

Ce învață Gina Pistol de la Carmen Brumă

Dar Gina gravidă nu se oprește aici. Ea ia sfaturi directe de la Carmen Brumă. Soția lui Mircea Badea e celebră pentru silueta impecabilă, pentru felul în care și-a menținut-o cât a fost însărcinată cu fiul ei și al realizatorului TV, dar și pentru cât de repede și-a reintrat în formă după ce juniorul a venit pe lume.

„Îți mulțumesc, Carmen Brumă”, i-a transmis Gina Pistol vedetei care promovează propriul program online – „Jurnal de gravidă, cum să-ți controlezi greutatea și să ai un copil sănătos”.  Acesta conține și un meniu complet pentru gravide, pe lângă o serie întreagă de ponturi și sfaturi destinate viitoarelor mămici.

Lecțiile lui Carmen Brumă

Vlad, fiul lui Carmen Brumă și al lui Mircea Badea a împlinit anul acesta șase ani. Carmen Brumă dezvăluie cum și-a revenit ea după cele nouă luni de graviditate, pe puncte:

  1. Am făcut mișcare de 5-6 ori pe săptămână din a 6 a zi după naștere. Nu am mers la sală, m-am antrenat în parc sau acasă (antrenamentele sunt de tipul celor din programul meu 3 S -Sănătoasă Suplă Sătulă )
  2. Nu am purtat niciun fel de centură
  3. Nu am făcut niciun fel de tratament la vreun salon sofisticat
  4. Am mâncat în mod constant (aproape zilnic) carne, iaurt, ouă, salată, pește, avocado, semințe (cânepă, susan, chia, dovleac), caise, pepene galben, cireșe, ciuperci, quinoa repartizate în 3 mese pe zi și câteodată 1 – 2 gustări
  5. Am băut zilnic aproximativ 2,5 l de apă plată (35 – 40 ml/kg corp)
  6. Conduita (alimentație, mișcare, odihnă) din timpul sarcinii contează în proporție de 70% în revenirea la formă inițială sau la una mai bună.
  7. Nu am băut alcool
  8. Am mâncat dulciuri (cu zahăr) o singură dată pe săptămâna, dimineață sau după un antrenament

Sursa foto: Instagram

Începe telenovela. Un fel de „Games of Thrones” cu Bianca Drăgușanu în rol principal

Distribuie știrea: Facebook | Twitter | WhatsApp

Parteneri